Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Mai,... ma lasy, nu pot sa vb din cauza ta k esti sexy!




Statusuri de viata nr.2:

Sunt si dulce si amara

Daruiesc miere si venin

In viata ca sa inving :p




Statusuri de viata nr.3:

roma te besQ moolt




Statusuri de viata nr.4:

Ai bani, hai la bere,... n-ai bani, du-te vere!




Statusuri de viata nr.5:

Esti ca un salut: BUNÃ!




Statusuri de viata nr.6:

Mai bine injurat decat nebagat in seama...sau...?




Statusuri de viata nr.7:

daca nu ai ce face... acolo e dupa colt un loc bun de dat cu capu'... incearca, e distractiv :)




Statusuri de viata nr.8:

Umblai cu ea .. stateati impreuna .. Mie`mi ziceai ca ma iubesti .. Ha,ha ce gluma bunaaa




Statusuri de viata nr.9:

Poti sa speri,sa admiri,....poti sa ravnesti...si eventual sa-ti iei gandul!




Statusuri de viata nr.10:

imi iubesc prietenii dar dusmanii ii ador pt k invidia lor ma face sa fie mereu cu o treapta deasupra lor......;);):X:X:X




Statusuri de viata nr.11:

la fiecare urare de pasti spuneti "paste fericit" si omul va paste fericit




Statusuri de viata nr.12:

Te dai mare talent,....

Te vezi deja-n revistele din Occident,

Tu,...nu stii insa bine nici limba materna!

Dar altii is cu vina eterna.




Statusuri de viata nr.13:

Cautam fericirea ...precum betzivu' casa, ....stiind k undeva.... ea exista!




Statusuri de viata nr.14:

Ma simt OK asa,... imi place foarte mult sa-mi dau sfaturi. Sunt propriul meu lider motivational si escroc international.




Statusuri de viata nr.15:

vin- sex......apa - dusmanie.......cola-prietenie.....cafea-iubiti ........wisky-sarut......Deci ce bem ?




Statusuri de viata nr.16:

Cand viatza iti da lamai,... u cere-i portocale ;)




Statusuri de viata nr.17:

Daca ai IQ-ul sub 200 nici nu te deranja sa-mi scrii.




Statusuri de viata nr.18:

te iubesc, saritz-ar ochii in ograda la vecin,...

k dak te prind cu altuuuu,

Ii cer un butoi cu vin...

shi tzie-o lada cu bere,

K doar d-aia am muiere...




Statusuri de viata nr.19:

Dragostea e magica,

Acum e,... acum nu mai e!




Statusuri de viata nr.20:

ssss



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu