Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

femeile stiu 2 litere si 2 numere:X5 si Q7




Statusuri de viata nr.2:

Cheia succesului e sa stai in casa

Caci....multi au uitat de tn




Statusuri de viata nr.3:

Vand fraieri din lista mea de mess.Unul dintre ei esti tu.




Statusuri de viata nr.4:

Prea mult talent pentru s3colul asta... ;)




Statusuri de viata nr.5:

Imparateasa isi face somnul de frumusete




Statusuri de viata nr.6:

Viata? ... Nu este decat pretextul Mortii!




Statusuri de viata nr.7:

Am intzeles:

Eshty genu' de femeie care-i tre' o scanteie....

Ma duc sa fak rost de-un chibrit,...ceva artificii...!




Statusuri de viata nr.8:

invata mereu sa te regasesti,invata mereu sa te intalnesti,invata mereu sa iubesti,dar nu invatsa sa te amagesti




Statusuri de viata nr.9:

Fuck it's good, fuck is funny, all the people fuck for money, if you think the fuck it's funny, Fuck yourself and take the money :)




Statusuri de viata nr.10:

Norok' k' eshyi prost,....mare norok!!!




Statusuri de viata nr.11:

Ce duci la gura nu scoate SUNETEEEEE.......!!!!!!!!




Statusuri de viata nr.12:

Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.




Statusuri de viata nr.13:

As VreA sA fiE cvA iNtRe nOi ... DaR maI mOolT In TinE :))




Statusuri de viata nr.14:

~:X:X_^_Hai Da`te Pe Praf De Mers_^_^:X:X~




Statusuri de viata nr.15:

ImI sPuI k sKaD iN ocHiI tAi dA cE PuLa mEa eJtHi U fA baRoMeTrU dE oPiNie pUbLIk...!!!!




Statusuri de viata nr.16:

join the dark side we, have cookies!




Statusuri de viata nr.17:

m-am nascut un mare geniu...ptr k am 2 capete:))




Statusuri de viata nr.18:

Faci dragoste cu necunoscutii? (Nu), Bine, atunci numele meu este...




Statusuri de viata nr.19:

Loading......




Statusuri de viata nr.20:

Daca m-ai pune sa aleg intre si viata si tine, eu as alege.......BEREA !!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu