Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

cine se trezeste de dimineata.....casca toata ziua...:))




Statusuri de viata nr.2:

duk gunoiu : 'Te las undeva?'




Statusuri de viata nr.3:

ai o fata...nu o lasa...ca tine la tine...si tot ce face...face numai pentru tine. ;)




Statusuri de viata nr.4:

Hy frAthe k maI pliCtiShit ku VorbEle thale d TreI cIncImi crE ThoT arE Doi DecI:)):)):))





By Andy p.;);)




Statusuri de viata nr.5:

stau pe scun si gradineresc si la tine ma gandesk si' palntand' flori' pt tine' am ' pikat' ku kapun' cine ;):P




Statusuri de viata nr.6:

Google este Marfă-Cool-Mișto, iar eu sunt fiul lui Domn Kaka!




Statusuri de viata nr.7:

eu am p**a, tu ai puta :))




Statusuri de viata nr.8:

||))//\\//||)) esti chior si n-ai bani sa-ti cumperi ochelarii x-(x-(




Statusuri de viata nr.9:

8inteligenta ma urmareste dar io sunt mai rapid ca ea




Statusuri de viata nr.10:

"Azi minoreleee in combinatziii is majoreee...iar majorelee iau lectzii de la minoreee...!!!...




Statusuri de viata nr.11:

׃ჯ Ea Nu e SoRa Mea pe Bune..Dar Sunt noroCoasa ca am Gasit`o intre atata LuMe !! ׃ჯ




Statusuri de viata nr.12:

Stergete mah la bot de figuri....By Cita:x




Statusuri de viata nr.13:

Politia cauta persoana inteligenta, sexy, cu simtul umorului. Tu esti in siguranta dar eu unde sa ma ascund?




Statusuri de viata nr.14:

am vazut,facut prea multe sa nu ma schimbe..........!!!




Statusuri de viata nr.15:

I NEVER GIVE UP!!!




Statusuri de viata nr.16:

sami sugi pula

sa te fut in pizda




Statusuri de viata nr.17:

daca e ceva buzz!!! ca oricum am boxele stinse




Statusuri de viata nr.18:

Nw mAI SwFeRiTi dE fItZer,CaNd vOrBiTi sA LuAtI nOtItE!!!!Ok???




Statusuri de viata nr.19:

DND......NUMAY DACA VREY SAMY SPUY CA MA YUBESTY




Statusuri de viata nr.20:

*~Akm Eejty Sco0mpa ...Dar eu te stiam de cand erai la reducere:))=))!~*



By Bill Kaulitz Trumper



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu