Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Un tip suna la o companie de calculatoare:

-Domnule am un Virus Tigan in calculator!Ce sa fac?

-De unde stiti ca este un Virus Tigan?

-Pai tot cauta prin Recycle Bin




Statusuri de viata nr.2:

cmf?cmz? du-te draq in pisici




Statusuri de viata nr.3:

is prost....

da-mi-ash un cap in gura.....

shi sa-mi repet:

is prost, is prost peste masura!




Statusuri de viata nr.4:

auzi u la el:))mai ai si pretentii, mah :))




Statusuri de viata nr.5:

Recunosk,....nu sunt cea mai dragutza persoana de pe-aici,.....dar vad k sunt SINGURA kre discuta cu tine!




Statusuri de viata nr.6:

Wanna go to hell, i have tickets!?!?




Statusuri de viata nr.7:

.....nu furam,.....ne adaptam




Statusuri de viata nr.8:

uite luna uite baru io st state potcovaru:)):D:P:D:D




Statusuri de viata nr.9:

nush cum se face k eu

in calea altora ies tot cu plin,

da-n fatza mea

ceilaltzi ies tot cu gol,..sau cu fffff.... putzin




Statusuri de viata nr.10:

La inceput nu ma gandeam la tn, acum ma gsndesc k la inceput...




Statusuri de viata nr.11:

munca,.....s-o ridicam in slavi,...sa nu mai ajungem la ea...




Statusuri de viata nr.12:

Cheia succesului?......sa mergi din esec in esec fara sa-ti pierzi din entuziasmu!




Statusuri de viata nr.13:

mi-e teama sa te-ating sa nu te spargi,,,

poate esti doar un cristal fals,

sau poate nu stii in ce te bagi!




Statusuri de viata nr.14:

fitze,gesturi si tupeu asta e talentul meu




Statusuri de viata nr.15:

ma gandesc.......ce vor toti prietenii mei cu mn,.........acum ceva timp mi-am dat seama.........nu am prieteni.........am doar dusmani..............in locul prietenilor..........dar oare ce le-am facut asa rau......inafara de faptul ca-i umilesc...ce este rau......ca........i-am facut sa sufere........oricum sufereau din dragoste............doar............nu vroiau sa ii consolez....haha........poate cu cuvinte grele.........oricum.......si dusmanii...sunt prieteni




Statusuri de viata nr.16:

Toti sufera de jmecherie, fite si talent ....dar nu sant niki pe sfert

ceea ce ei se cred !!!!!!!



by parfum de indiank ;);)




Statusuri de viata nr.17:

Ei na'u haru sa copieze originalu

by denis

id:yo_deny_9




Statusuri de viata nr.18:

Imi doresc o cariera SOLO :)) ♫




Statusuri de viata nr.19:

I don\'t need a man! Far far away from u!




Statusuri de viata nr.20:

zambetul pervers de pe fatza mea...sterge zambetul tampit de pe fatza ta...Hai pa !!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu