Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

pup toate fetele frumoase




Statusuri de viata nr.2:

De ce dac-un arheolog

Poate reface-o epoca doar dintr-un ciob,

N-am incerca si noi o reconstituire,

C-avem mii de cioburi....si-o biata iubire !




Statusuri de viata nr.3:

Cand apar....se aude WoW'.! Toate ma invidiaza si-mi place! Am ceva ce atrage, iar thu nu mai ai ce face'!

* nu's D :) te iubesc :X:-*




Statusuri de viata nr.4:

te iubesk, m-ai mintit, ai plekat, m-ai uitat dar sa stii ca ma gandesk kat de muult eu TE IUBESK. te iubek........




Statusuri de viata nr.5:

Invata sa iubesti knd inima ti-e franta..invata sa iubesti knd mintea ti-e pierduta..sa mergi mai departe cu capul sus..knd soarta ti-e cruda...sa stii sa ajuti knd nimeni nu te ajuta....




Statusuri de viata nr.6:

te iubesc numai pe uh puyu meu...daq uh nu ai fii ioh aj muri...te iubesc din prima zi de knd te.am vaz....dekii pur j simplu te iubesccccc multttttt:X:X:X




Statusuri de viata nr.7:

Zboara, fii liber,........promit k nici makar pe net n-o sa te mai deranjez !




Statusuri de viata nr.8:

Cum ai facut de m-ai fermecat? Ce-ai facut ca sa te iubesc? Ce-ai facut ca sa-mi doresc sa stau cu tine zi si noapte? Ce mi-ai facut ca sa-mi doresc sa-ti ating buzele tale moi; te iubesc iubirea mea!




Statusuri de viata nr.9:

Dak iubest fii sincer cu tn si cu persoana iubita;;;::: nu uita iubirea are multe forme iar inima ce nu o recunoaste e o inima cu adevarat saraca




Statusuri de viata nr.10:

Te rog, nu ma lasa !




Statusuri de viata nr.11:

vreau sa va spun k iubesc si sunt iubita cu adevarat, cred k dumnezeu mi-a ascultat ruga: sunt cea mai fericita, astept si un bebelus cu persoana iubita, este cel mai frumos dar trimis de dumnezeu la cate necazuri si suparari au fost in viata mea; nu credeam ca o sa mai zambesc vreodata, dar in sfarsit a iesit soare si p strada mea, va iubesc mult de la andreea ciuca pentru serban teodor(kinezu)




Statusuri de viata nr.12:

te iubesc la nebunie,ca pe-un tort in farfurie,te-as manca cu lingurita si ti-as saruta guritzaaȘD




Statusuri de viata nr.13:

te iubesc karina




Statusuri de viata nr.14:

du-te pasarica-n zbor, la Ciprian in dormitor si spune-i sa se trezeasca, la iubi-alui sa gandeasca !




Statusuri de viata nr.15:

dragostea asata e atat de rea cu noi incat il consideram ca un joc de rahat!




Statusuri de viata nr.16:

rrr




Statusuri de viata nr.17:

Te voi iubi si te rog sa te intorci inapoi de unde ai plecat, viii ??? Vino, ca te iubesc !




Statusuri de viata nr.18:

ma gandesc la tine.....te am mereu in gand cu mine...parfumul tau imi opreste inima.....zambetul tau imi incalzeste inima....:X:X:X:X:x




Statusuri de viata nr.19:

Dak' nu akum, ....cand ?

Dak' nu asha, ....cum ?

Dak' nu cu mine,... DEGEABA !!!




Statusuri de viata nr.20:

VREAU SA ITI SPUN CEVA CU RUSINE, SA ITI SPUN CA TE IUBESC MULT, MULT IUBIRE; NU TE SUPARA, DAR TRIMITE DACA MA IUBESTI !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu