Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

parea totul pierdut...in drum mi-ai aparut..:)




Statusuri de viata nr.2:

Eu Te Iubesc si u iti bati joc de mine




Statusuri de viata nr.3:

te iubesc, este un cuvant mare; te doresc, si mai mare,... da' te vreau langa mn, nu poti sa il spui,... fa-l




Statusuri de viata nr.4:

tot ce ne-a legat,

s-a destramat

la primul suflu,...

k nu era de fapt nimik....

zburase doar PUFU'




Statusuri de viata nr.5:

By miruna.mimi27 my id




Statusuri de viata nr.6:

dnd

ma bate mama




Statusuri de viata nr.7:

Sooper!




Statusuri de viata nr.8:

i-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi te-a dat pe tine




Statusuri de viata nr.9:

Cand te-am vazut prima data mi-a fost frica sa te plac,acum ca te plac, mi-e frica sa te iubesc!




Statusuri de viata nr.10:

Alege cum vrei sa traiesti de-acum,...razand sau plangand?

Dak vrei, te-ntorci la mine,...da' acum,....sau nicicand! :)):)):)):))




Statusuri de viata nr.11:

caut ginere pt mama ...




Statusuri de viata nr.12:

ai buze de catifea , faci ce vrei cu viatza mea , ai buze de ciocolata tu esti cea mai dulce fata :*:*:*:X:X:X




Statusuri de viata nr.13:

Iubirea noastra a fost un vis,.....a fost frumoasa, dar s-a stins!:(un vis kare n-a durat mult,... parca nici nu a inceput!! De azi inkolo nu mai pun suflet in iubirea ta....ma odihnesc in linistea mea:||va pwpa cristyna:-*:X




Statusuri de viata nr.14:

te iubesc din tot sufletul meu si jur ca nu te-as lasa niciodata sa pleci de langa mine




Statusuri de viata nr.15:

eu te iubesc dar tu nu stii cat tin eu la tine, te iubesc de nu mai pot ... i love you




Statusuri de viata nr.16:

TE IUBESC IN STIL VERSACE




Statusuri de viata nr.17:

nu mai sunt cea care o stiai tu :

((




Statusuri de viata nr.18:

Un sfat pt cei indragostiti:

"Un baiat si o fata erau impreuna de cateva luni si au avut o intalnire.Baiatul i-a spus fetei ca vrea sa se desparta de ea,iar fata cand a auzit i-a dat un biletel plangand.Atunci baiatul s-a oferit sa o conduca ultima oara akasa......cand sa traverseze strada, o masina i-a lovit din plin.Fata a murit pe loc iar baiatul a scapat ca prin minune.Cand a citit biletul a ramas socat pt ca in biletel scria:

FARA IUBIREA TA EU AM SA MOR..........TE IUBESK!"




Statusuri de viata nr.19:

te iubesc, te doresc, fara tine nu traiesc




Statusuri de viata nr.20:

Hai sa ne inpartim lumea ....... luna mie, stelele tie.... oceanul mie. Pamantul tie ......... dar mai bn totul tie si tu mie...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu