Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

cand te-am vazut mam indragostit de tine...




Statusuri de viata nr.2:

UN SFAT: Ai grija de tine!

O RUGACIUNE: Sa nu ma uiti!

O MINCIUNA: Nu te iubesc!

UN ADEVAR: Mi-e dor de tine!

UN VIS: Sa fiu cu tine!




Statusuri de viata nr.3:

te iubesc




Statusuri de viata nr.4:

fata: trebuie sa-ti spun ceva care ne va intrista

baiatul: spune-mi orice, doar suntem cei mai buni prieteni

fata: bine,...Te Iubesc!

baiatul: stiam,...dar de ce sa ne intristeze asa ceva?

fata: nu numai atat ...Va si durea!

baiatul: de ce?

fata: fiindca nu vei accepta si eu nu te voi avea!




Statusuri de viata nr.5:

O iubire cum a fost a noastra, nu poate muri niciodata caci astazi stiu ca nu a fost o minciuna, m-a iubit si ma iubeste si acum si chiar daca suntem la mii de Kilometri distanta intr-o zi vom fi impreuna pentru ca dragostea noastra e mai puternica ca toate. Mi-a spus ca ma iubeste si ca ma adora si sa am multa rabdare si rabdare am foarte multa si am incredere in el caci il iubesc mai mult decat viata mea. Te iubesc, Cristi, da Lily.




Statusuri de viata nr.6:

Tu esti comoara mea, vei fi toata viata

Nimic pe-acest pamant, ca tine nu-i mai scump

Nici toti banii din lume, nu-s mai de pret ca tine

Si maine de-as muri eu tot te voi iubi! :X




Statusuri de viata nr.7:

dragoste e ca o gripa se ia de pe strada si se trateaza in pat :x :X




Statusuri de viata nr.8:

Tocmai te`ai despartit de un baiat? Altul!




Statusuri de viata nr.9:

rad cu tn si glumesc , poate crezi ca te iubesc , eu iubesc dar nu pe tn cand am timp iti spun pe cn .......... te iubesc




Statusuri de viata nr.10:

IUBIREA...e atat de complicata...uneori cuvintele sunt de prisos:*:X iubind ajungi sa atingi stelele, pasesti intr-o lumea magica ,intr-un paradis..iti cresc aripi, te inalti, plutesti dar cand esti ranit aripile ti se frang, ajungi la lacrimi, durere, suferinta..iar sufletul ti-l pierzi undeva intre lumea magica si pamant...nu isi gaseste locul...




Statusuri de viata nr.11:

nu iubi cand esti eleva ca nu stii nik la teza, stai cu ochii pe pereti si cu gandul la baietii :P :X:X:x.asta mi s-a intamplat jii miee :X:X:X




Statusuri de viata nr.12:

Vine profa! Groaza mare! In ghiveci se-usca o floare.Brusc deschise catalogul si incepe monologul:ca florile nu-s usccate, ca perdelele sunt rupte, ca ferestrele sunt sparte, ca la noi in clasa pute,,,,!!!




Statusuri de viata nr.13:

Fac ce vreau ca-i viata mea ... te rog nu ma supara ca te pleznesc candva...... nu ma supara ca-i belea....viata mea s-a risipit odata cu iubirea ta......crystyna_pisicut_sexi




Statusuri de viata nr.14:

am rugat aseara luna

despre tine vesti sa-mi dea,

dar era asa de trista

ca raspunsu-l ocolea

apoi.....mam rugat la stele

poate una te-a vazut

toate au sclipiri egale

au aflat si au tacut.

cu o umbra de-ndoiala

capul jos mi l-am plecat

toate asccundeau o taina

parca de nedezlegat!!!!!!!!




Statusuri de viata nr.15:

indragostita




Statusuri de viata nr.16:

Te caut atunci cand imi lipseshti,

Sa-mi spui minciuni, sa-mi spui poveshti,

Te-ashtept cum ashtept soarele dupa furtuna,

Intr-o lume atat de nebuna...




Statusuri de viata nr.17:

De ceva timp simt ca plutesc...la teme si scoala eu nu ma mai gandesc ...cad te vad pe tine simt ca innebunesc:X:X:...te iubescc narcis:X:X:X:X:




Statusuri de viata nr.18:

m-am pregatit,....de mult,

mi-am umplut capul k-o armata de texte...

...................................

cand tuuuuu, ma iei ku:

"las, ....dragostea nu-i o poveste!"




Statusuri de viata nr.19:

ooooooooooo aahhhhhhhh




Statusuri de viata nr.20:

DACA DIN TOATA ISTORIA AS PUTEA ALEGE UN MOMENT CARE SA-L POT PASTRA STRALUCITOR SI PLIN DE VIATA DIN TOATE ZILELE MELE,... AS ALEGE MOMENTOL CIND TE-AM CUNOSCUT PE TINE!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu