Statusuri:DND noi

Statusuri DND noi nr.1:

Solo le persone molto importante andare restu bye




Statusuri DND noi nr.2:

in padurea cu alune aveau casa 2 pitici vine pupaza si spune vreau sa stau si eu aici....pu pu pu pu pu pu vreau sa stau si eu aici ....pu pu pu pu pu pu vreau sa stauu si eu aici




Statusuri DND noi nr.3:

dute dracu dak nu ma lasi handicapatule




Statusuri DND noi nr.4:

cand sugi pl tragi in tn dnd




Statusuri DND noi nr.5:

Daca dai un click aici iti dau cu el in cap!!(de la LOLO pt viatza mea JOE)




Statusuri DND noi nr.6:

dNd![:))]Imi MaresK lista de IGNORE




Statusuri DND noi nr.7:

dnd,ma plimba cainele si-eu pe el




Statusuri DND noi nr.8:

phu bagamias nu mai am sts

stau k el pe brb

dnd st L.O.L




Statusuri DND noi nr.9:

fOiE VerDE De BiHoR Uh dAI BuZZ Eu ItI dAu IgNoR!!!




Statusuri DND noi nr.10:

dnd daca vrei sa vorbesti 1 leu minutu'




Statusuri DND noi nr.11:

am 3 litere sa-ti spun dnd ...sau.....stf ce alegi??




Statusuri DND noi nr.12:

Bazzz!Bazz! hai marsi ! ca te bazai bazz !




Statusuri DND noi nr.13:

dnd ma joc cu gandacul din pantaloni




Statusuri DND noi nr.14:

sugi pwla tragi in tine numai daca vrei sa dai buzz!




Statusuri DND noi nr.15:

NUTI OBOSI TASTATURA SA MA DERANJEZI




Statusuri DND noi nr.16:

DnD catelul imi fake curte




Statusuri DND noi nr.17:

Vezi la cimitir la deal este un loc liber,daca te obosesti sa imi dai BUZZ,ma obosesc si eu sa te ingrop de viu.Deci concluzia DND sau mori.:)




Statusuri DND noi nr.18:

Daca nu iti raspun inseamna ca pt tine sunt offline :))




Statusuri DND noi nr.19:

dnd inseamna dute naibi idiotule




Statusuri DND noi nr.20:

dnd....invat pisica sa latre...=))...tare massu....(l-am primit si eo):))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu