Statusuri:DND noi

Statusuri DND noi nr.1:

ninge......in metin:)




Statusuri DND noi nr.2:

Heii,tu de acolo! Nu ma deranja ca imi sperii bunika..Asa k ...Bye!




Statusuri DND noi nr.3:

IeRi?...Da...Azi nuu!!!....MaInE? ...pOaTe




Statusuri DND noi nr.4:

dnd ca dau ignore x-(x-(x-(




Statusuri DND noi nr.5:

DND...ma bat cu musca si castiga......:)):))=))




Statusuri DND noi nr.6:

dnd...cautati-ma ca eu nu dau de mine...!!!!!!!




Statusuri DND noi nr.7:

sdasd




Statusuri DND noi nr.8:

Baaaa,..... nu vezi ca dorm?!




Statusuri DND noi nr.9:

DND-Stau! Spalam porcii care dreseaza melcii din musuroiul de furnici pe care tocmai le-am tuns de chelie!Liniste, va rog, sau va tund si pe voi, dar cu barosu'!




Statusuri DND noi nr.10:

DND...exersez engleza...... cu cainele;...il invat sa latre cu accent ! :)))))




Statusuri DND noi nr.11:

busy:))




Statusuri DND noi nr.12:

dnd...nu ma deranja ca nu mai am cerneala!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))




Statusuri DND noi nr.13:

dnd pentru fraierii care nu-s in lista mea ....dak erau ...nu le mai ziceam fraieri ...:P




Statusuri DND noi nr.14:

DND......, tocmai filmez kum itzi sare somnul ...! :)) :))




Statusuri DND noi nr.15:

dnd..scriu la cultura...chiar ba ce avem de scris???




Statusuri DND noi nr.16:

dnd ca te duc in cimitir




Statusuri DND noi nr.17:

|)|\||)...bunik la PC;;)....nu datzi BUZZ k face stop-cardiac...:)




Statusuri DND noi nr.18:

DnD ma tai cu lama!:P:D




Statusuri DND noi nr.19:

DND...sau nu ai vizitat nici o data lista de ignore??????/




Statusuri DND noi nr.20:

DND....Nu te osteni să faci eforturi să mă deranjezi,.....că dau cu tine după mine...... de nu se vede om cu persoană !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu