Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

Dak vrei,....poti!....Problema e sa-ti ajunga timpul... !




Statusuri expresii nr.2:

bautura e cheia succesului




Statusuri expresii nr.3:

Shi tot cautand ceea ce doresc,....mi-am pierdut dorintza de a mai cauta!




Statusuri expresii nr.4:

Maturitatea se castiga invatzand!




Statusuri expresii nr.5:

eu nu am




Statusuri expresii nr.6:

Foaie verde si'o lalea,

Tu'mi ceri ceai, yo'ti dau cafea!




Statusuri expresii nr.7:

Cei care te fac sa plangi nu iti merita lacrimile iar cei care ti.le merita nu te vor face niciodata sa plangi!




Statusuri expresii nr.8:

Expresii




Statusuri expresii nr.9:

Fii bun, dar fereste-te sa creada lumea ca poti fi numai bun.




Statusuri expresii nr.10:

ma las in voia soartei,.....de parca ash avea de ales...!




Statusuri expresii nr.11:

ce-ai mah,.... spaima?

ma mananca stresu'!




Statusuri expresii nr.12:

da,....recunosk k banii nu ne fac mai fericitzi,......

dar tre' s-o spun, shi nu cu falsa pudoare,...

k lipsa lor produce intristare




Statusuri expresii nr.13:

supărarea, la fel ca frumuseţea,.... e în ochiul privitorului.




Statusuri expresii nr.14:

ma chinuiam sa caut cuvinte alese,

dar pentru tine-au ramas neantelese,

de vina era idealul...DIFERIT..

TU...faima, bani, distactii,

EU...doar sa fiu iubit!




Statusuri expresii nr.15:

prea multi prosti pentru o tara asa de mik




Statusuri expresii nr.16:

prieten esti cu cineva atata timp cat exista o reciprocitate,.....dai ceva, oferi ceva,...poate fii iubire,... respect...




Statusuri expresii nr.17:

Majoritatea prietenilor sunt ca umbra; apar doar atunci cand e soare.




Statusuri expresii nr.18:

De-acum,.....imi pasa de tine doar cu sufletul,....k buzunaru-i gol!




Statusuri expresii nr.19:

stf...




Statusuri expresii nr.20:

e prea devreme.. să fie prea târziu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu