Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

arde`o cu cine vrei sh traje linie :|




Statusuri expresii nr.2:

Cine-i harnic si munceste are tot ce vrea

Cine-i lenes si chiuleste are tot asa




Statusuri expresii nr.3:

Fericirea,....speranta,....sunt doar o momeala care ne tin in cursa vietii pana la sfarsit.....




Statusuri expresii nr.4:

Ochii care nu se vad,... se uita aiurea!!!!




Statusuri expresii nr.5:

Au trecut peste mine atatea anotimpuri...INUTIL!

Am ramas tot suflet de copil.




Statusuri expresii nr.6:

Yesterday is history , ....tomorrow is a mystery.... but today is a gift , that’s why is called present .




Statusuri expresii nr.7:

Traieste-ti viata ca si cum ar fi primul fum din ultima tigara




Statusuri expresii nr.8:

dak n-ai norok,.......esty ghinionist




Statusuri expresii nr.9:

Viata ne ingenuncheaza insa doar noi alegem sa ne ridicam de fiecare data si sa luptam.




Statusuri expresii nr.10:

curand va fi randul meu sa zambesc.de fapt, n`am sa zambesc, am sa rad in hohote! asa ca profita acum cat mai poti... cu cat vei profita mai mult,cu atat voi rade eu cu mai cu pofta. nici nu stii ce gust dulce are razbunarea!eu am sa simt gustul curand.




Statusuri expresii nr.11:

cel mai bogat om din lume nu este cel care are cel mai mult ,ci este cel care are nevoie de cel mai putzin




Statusuri expresii nr.12:

please, don't interrupt me when i'm ignorring you!




Statusuri expresii nr.13:

Nu uita ca viata-i scurta

Folosestete de ea

Iubeste cat e posibil

Si nimic nu regreta




Statusuri expresii nr.14:

Fiindcă principala condiţie ca să te ridici e să vrei să te ridici!




Statusuri expresii nr.15:

La urma urmei, durerea este inevitabila, .....suferinta e optionala.




Statusuri expresii nr.16:

Foaie verde si'o lalea,

Vreau sa pleci din viata mea!




Statusuri expresii nr.17:

Viata si moartea nu poti sa le gestionezi,.....poti doar sa le facilitezi!




Statusuri expresii nr.18:

Realitatea nu-i ca-n visele noastre,....e k vedetele nefardate...




Statusuri expresii nr.19:

Prietenia,.......ceva frumos, despre care se spun cuvinte mari, dar care practic.....NU exista!




Statusuri expresii nr.20:

Diletant is in orice,...numa' NU in dragoste!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu