Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

There's a terrific amount of knowledge in this article!




Statusuri expresii nr.2:

Decat sa contrazici o tipa,.....mai bine asteapta putin,...k o face ea singura!




Statusuri expresii nr.3:

Am o vorba de la tata, intr-o zi se-ntoarce roata




Statusuri expresii nr.4:

nu dispera cand dorul greu te apasa




Statusuri expresii nr.5:

A smile..... doesn’t cost anything.




Statusuri expresii nr.6:

Life is a bad joke, don't take it serious...




Statusuri expresii nr.7:

Nimeni nu stie mai bine ca inima secretele creierului.




Statusuri expresii nr.8:

defectele mele sunt.... romana si matematica




Statusuri expresii nr.9:

Da'le minte la cartofi si ploaie la prosti :))




Statusuri expresii nr.10:

Viata e de cacao,... iar noi suntem plini de viata




Statusuri expresii nr.11:

Stau la TV si privesc

Si la tine ma gandesc

Si spre tine luandu-mi zborul,

A luat foc televizorul.




Statusuri expresii nr.12:

De nimik nu esti sigur pe lumea asta,.....decat de faptul k odata......sigur vei muri!




Statusuri expresii nr.13:

viata exista ca sa fie traita




Statusuri expresii nr.14:

I have no money, no resources, no hopes...... I am the happiest man alive...




Statusuri expresii nr.15:

prietenii adevarati nu-ti cer nimic,....eventual sa-ti fie in preajma...




Statusuri expresii nr.16:

ma simt liber,... pentru ca nu caut perfectiunea




Statusuri expresii nr.17:

Din cand in cand am observat k-mi face bine la psihic sa nu mai fiu dragutz.....sa spun exact ceea ce gandesc,.......dar numai din cand in cand.....




Statusuri expresii nr.18:

Mi-a luat ceva timp (si nu numai) pana sa-nteleg cum stau lucrurile in viatza:

Ca sa primesti,....trebuie sa dai, pentru ca oferind incepi apoi sa si primesti!




Statusuri expresii nr.19:

Nu realizezi ce ai avut pana nu pierzi




Statusuri expresii nr.20:

Dulce sau amara, cuminte sau vulgara, sunt o fiinta rara si raman 0riginala.... ~by gabriela~ s3xy



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu