Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

Viata e frumoasa ,daka e dirijata cu minile Tale!




Statusuri expresii nr.2:

DUTE-N MATA




Statusuri expresii nr.3:

ffffffff




Statusuri expresii nr.4:

Don't cry say fuck you and smile!




Statusuri expresii nr.5:

ma iubesti...? ai ce

ma respecti?... si eu

sunt tupeista?... poi daca uh ejti pampalau...




Statusuri expresii nr.6:

multi oameni vor sa vada cum semeni de-ai lor se prabusesc;.....prea putini se incumeta sa-i ridice!




Statusuri expresii nr.7:

Mi-am investit shy timp, shy nerv shy sentymente,.....in prea multe banalitatzy kurente!




Statusuri expresii nr.8:

sobolanu pe perete...




Statusuri expresii nr.9:

Te-am vazut

Te-am placut

Te-am dorit

Te-am avut

Te-am pierdut

Te vreau din nou langa mine..:(:(




Statusuri expresii nr.10:

Daca poti face un lucru bun, fa-l acum;.....da...mai e si maine o zi,...dar ALTA ,care asteapta altceva de la tine!




Statusuri expresii nr.11:

Suflet pustiu,....inima pustie,.....; pustiul nu exista! ....E doar neputinta noastra de a umple un gol, golul in care traim!







Si, desigur, vor exista alte trei premii pentru pozitiile I, a II-a si a III-a. Ca bonus, toate telefoanele mobile vin cu cartela cu numar si minute incuse pentru o perioada de 1 an de zile.



Premiul I

Nokia 2330

Premiul II

Nokia 1616

Premiul III

Orange Internet Stick




Statusuri expresii nr.12:

Naspa-i viatza, ......dak' ai okhelari fumurii!




Statusuri expresii nr.13:

dak' vrei liniste, multumire,.....traieste in limitele impuse de soarta; dak' vrei mai mult,......ryska!




Statusuri expresii nr.14:

Am putea fii fericiti macar pentru toate nenorocirile care nu ni s-au intamplat !




Statusuri expresii nr.15:

Bate fyeru' pana ai ce bate,.....nu mai cauta sa fye shi cald! ;))




Statusuri expresii nr.16:

Nu-ncerca sa fii haios,...k n-ai talent !.....

....Si-ti ies toate pe dos !




Statusuri expresii nr.17:

Eeee na ....ti-e ciuda k nu am sts...Aaaa pardon asta era...Scz o sa imi iau bataie maine...da lasa k nu vin la sc...:P




Statusuri expresii nr.18:

Indoieli am si fata de mine,.......fata de restu' , ce sa mai

vorbesc !




Statusuri expresii nr.19:

suficient de matura sa stiu ce imi doresc, dar suficient de copila sa ma prefac ca nu`mi dau seama




Statusuri expresii nr.20:

Esti mult prea MIC ca sa treci neobservt !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu