Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

fericiţi cei ce nu au nimic pentru că nu vor pierde niciodată....




Statusuri expresii nr.2:

Fiecare sarut pe limba lui piere...




Statusuri expresii nr.3:

Ce-i VIATZA ?.....O saramura spirituala care fereste trupul de descompunere.....




Statusuri expresii nr.4:

Suferinţa ascute simţurile...plăcerea le toceşte.




Statusuri expresii nr.5:

intamplarea joaca cel mai mare rol in viatza




Statusuri expresii nr.6:

Flowers grow out of dark moments.




Statusuri expresii nr.7:

Decat sa-mi para rau mai bine sa-mi fie rau!




Statusuri expresii nr.8:

expresii




Statusuri expresii nr.9:

Tot ce e bun in viaţă, ori e imoral , ori e ilegal , ori ingraşă. :-l




Statusuri expresii nr.10:

Viata e scurta...daca tot nu putem s-o lungim, macar s-o facem lata!




Statusuri expresii nr.11:

foaie verde solzi de peste,....cin' nu moare-mbatraneste....




Statusuri expresii nr.12:

Am invatat ca un zambet nu costa nimic, dar valoreaza prea mult.!




Statusuri expresii nr.13:

kurva 3 vyatZa shi .....e vyata mea:))=))




Statusuri expresii nr.14:

asa-i cand razi de altii,......:|....sory





uh nu sti ce vreau eu...dar iti zic....pe tn:-*




Statusuri expresii nr.15:

Vezi,....nu tot ce zboara-i inger!!!




Statusuri expresii nr.16:

uneori ma simt singura dar caldura sufletzelelor care ma iubesQ ma fak sa ma simt invingatoare din orice situatzie grea




Statusuri expresii nr.17:

Kred k asha-i programata mintea noastra a oamenilor, prost, zik eu!.......

Succesul cuiva, il tinem minte până la primul rateu;.......eshecul, nu-l uitam niciodata!




Statusuri expresii nr.18:

Prietenia




Statusuri expresii nr.19:

Realitatea..........la naiba; e doar o iluzie care apare datorita lipsei de alcool.




Statusuri expresii nr.20:

Tak,......shy fak.....fak BANI,....nu astept sa-i mostenesk!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu