Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

Hai,.... jett, fiara mucoasa...!




Statusuri expresii nr.2:

Exista lucruri simple,.... dar care ne pot umple viata.




Statusuri expresii nr.3:

a intra in sufletul unei femei este o arta,...a iesi de acolo este o capodopera




Statusuri expresii nr.4:

Marile reuºite vin din liste care se repetã.




Statusuri expresii nr.5:

LoveDreamGabriella=)

Nu ridici mana pentru a mangaia,

Deschizi gura doar pentru a tipa..

Lasi urme de durere si rusine,

Prostule, candva am fost la fel de prost ca tine!:(




Statusuri expresii nr.6:

be the one not anyone...




Statusuri expresii nr.7:

Nimic nu este ceea ce pare a fi...




Statusuri expresii nr.8:

te iubesc in stil gabana k ai gura k bomboana....te iubesc in stil armani k sa fuga totzi dusmanii...j cand nu mai am k face te alerg in stil versace.... by a3ks




Statusuri expresii nr.9:

*Te privim cu Sila si ne provoci doar MiLa.



* poate k ma krezi o fata oarecare dar nu uita cine te-a ridikt in picioare



*Uneori. Stii?...Mi-as baga picioarele in tot :-j :x”



*ai grija..nu t juCa`!...E dulce,dar si foarte rea!”



*◘Traieste cu grija, viata n-are “roata de rezerva”..”




Statusuri expresii nr.10:

Inteligenta artificiala nu se poate compara cu prostia naturala.




Statusuri expresii nr.11:

Pentru toti ceilalti oameni trebuie sa fim cumva pentru a fi iubiti,..... pentru ei ("dragii nostrii parinti"), trebuie doar SA FIM.




Statusuri expresii nr.12:

Decât să râdă alţii de tine......mai bine să râzi tu întâi.




Statusuri expresii nr.13:

Oare drumul spre Paradis trece obligatoriu prin Infern?




Statusuri expresii nr.14:

unde nu este dragoste.......facem!




Statusuri expresii nr.15:

Învaţă arta supravieţuirii de la copacii: când eşti mic,.... fii flexibil!




Statusuri expresii nr.16:

Ce-i suferinta?....Priveste-o fara teama,...ea va fii pasaportul tau catre libertate!




Statusuri expresii nr.17:

Am obosit,.......prea multi kilometri facuti cu motorul inimii turat ,.......

kred k se cere a fi ceva schimbat!




Statusuri expresii nr.18:

Viata e schimbatoare, azi te ridica ,..... maine te-omoare




Statusuri expresii nr.19:

Iti spun adio si te las,la timpul potrivit.

Sa-ti amintesti la orice pas,ce mult eu te-am iubit.



Nu plange si nu te intrista,ti-am spus de la inceput.

Sa pretuiesti iubirea mea,tu ai facut ce-ai vrut.




Statusuri expresii nr.20:

Nu mai adun de jos ce am aruncat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu