Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

PUTEREA celui fără putere este .....................................

.....................................

.....................................

....................................

....................................

...................................

....................................

...................................

............................... RĂBDAREA .




Statusuri expresii nr.2:

am fost ji sunt ji voi ramane o viatza acelasi fat frumos




Statusuri expresii nr.3:

Fericiți cei săraci ....că n-au ce pierde !




Statusuri expresii nr.4:

Nu iubii un blond ca e vagabont, iubeste un brunet ca e mai destept




Statusuri expresii nr.5:

Filmează-ți viața cu o cameră de mare viteză și-apoi

redă-o cu încetinitorul ! Așa vei ajunge să-ți vezi toate păcatele, dar mai ales vei avea suficient timp să ți le speli!




Statusuri expresii nr.6:

Sântem datori să fim sinceri cu noi înșine ; deci…..să ne facem datoria: E NAȘPA !




Statusuri expresii nr.7:

a intelege de cuvint




Statusuri expresii nr.8:

te sparg bha




Statusuri expresii nr.9:

Dintzii tai sunt ca stelele de pe cer... de un galben orbitor sh la mare distantza unul de celalalt.....




Statusuri expresii nr.10:

Gandeste-te daca esti fericit si vei inceta sa fii!




Statusuri expresii nr.11:

Multe barfe..multe tarfe asa`i viatza cand te apuca greatza..daca vrei iti dau eu un subiect de barfa viata ai cea ma mare tarfa




Statusuri expresii nr.12:

timpul nu trece niciodata noi trecem prin timp




Statusuri expresii nr.13:

status de hi5




Statusuri expresii nr.14:

daca shi parca se plimbau in barca ...

daca,daca nu era parca,parc se-neca ..:D




Statusuri expresii nr.15:

ploaia nu vrea sa hambeasca , sa nu ne vada pe noi fericiti !




Statusuri expresii nr.16:

Cand am venit langa tine ziceai ca nu e bine dar acum ca am plecat tu tot te-ai suparat




Statusuri expresii nr.17:

nu-mi spune cum sa-mi aleg prietenii!

ma pricep foarte bine si ca drept dovada te-em ales pe tine!:x




Statusuri expresii nr.18:

iubiiiiiiii.....

ma despart de tn ...

intre vine...




Statusuri expresii nr.19:

am trecut prin focul vietii si m-am calit in gheata vremurilor....trebuie sa fii un diamant sa ma strapungi




Statusuri expresii nr.20:

nus perfecta nici macar un superstar nus vedeta chiar daca apar intr-un ziar:p



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu