Statusuri:expresii

Statusuri expresii nr.1:

Tocilaru' nu este persoana care invatza...tocilaru' e persoana care in pauza de masa citeste inca cartea de geografie....este persoana care nu vorbeste aceeasi limba cu noi(in sensul ca vorbeste doar cu cuvinte care trb sa le cauti in DEX ca sa le intelegi)...deci..acest mesaj e ptr toate persoanele care aud in fiecare zi cuvantul TOCILAR adresata lor!Si eu invat...dar nu's tocilara...si nu e nimik rhau in faptul ca cnv invata..e rhau faptul ca cnv isi pierde toata viatza ca sa invete in + decat e necesar!!PLS UN VOT TOTI CEI CARE CRED CA AM DREPTATE!




Statusuri expresii nr.2:

Cand vei fii mireasa,

Si prin flori vei trece,

Sa'ti aduci aminte,

Ca am fost colege!




Statusuri expresii nr.3:

Cand esti prea plin de tine, nu mai are unde sa intre Dumnezeu.

Ttrebuie sa-ti faci orgoliul ala din ce in ce mai mic!




Statusuri expresii nr.4:

stii cum e,.....mintea nu-i un rezervor la care sa-i faci plinu'...

ea e un foc,....pe care tre' sa pui continuu...




Statusuri expresii nr.5:

cine vrea sa vb cu mn intre si va afla ..........................daca vrea sa vb cu el ..........




Statusuri expresii nr.6:

cine vrea a vb cu mn intra pe id asta am 13 frumoasa dau si web alexandraionelasarcina




Statusuri expresii nr.7:

..."n-am timp!", ....." times is money" ,....in fond timpu-i o fiara care cu o infinita rabdare, inghite totul!




Statusuri expresii nr.8:

Sunt major,.....lumea-i a mea!.....sa vad kum o administrez!




Statusuri expresii nr.9:

EU sunt FATA unicata DE baieti ADORATA si DE fete INVIDIATA:*:X




Statusuri expresii nr.10:

=>SuNt uNicKaT sI Nu pOt Fi CoPiAt :D




Statusuri expresii nr.11:

Ce invetzi in scoala, e istorie;............viatza e o scoala

NON STOP !




Statusuri expresii nr.12:

VIATZA BATE FILMUL , pentru k aici lipseste regizorul de platou care, atunci cand ratezi , sa reia scena de la inceput!




Statusuri expresii nr.13:

nu te crede destept cand de fapt nu insemni nimic




Statusuri expresii nr.14:

Domnisoara de...lasa-ma sa te..domnule esti nebun?....chiar aici in drum?..domnisoara tacii..ca te-a puk de craci..si te-a runk pe luna..si te prind in...!!!




Statusuri expresii nr.15:

Am avut multe dorinte care nu s-au implinit ,

Am facut multe greseli dar pe toate le-am platit !




Statusuri expresii nr.16:

te sarut in stil fitzos pe sistem periculos




Statusuri expresii nr.17:

Cine se trezeste de dimineatza...casca toaa ziua




Statusuri expresii nr.18:

Am Cautat pe-o piatra din lemn ingropata in aer ceva .... si :-?? n-am gasit nimic :(




Statusuri expresii nr.19:

Eu nu profit de sentimentele altora!!!Eu doar ma joc cu sentimentele lor!!!




Statusuri expresii nr.20:

sa nu iubesti niciodata barbatul altei femei doar sal folosesti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu