Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

i'm.. on my site ( .ro )




Statusuri fitoase nr.2:

viata e ca o nestea de fructe de padure:))




Statusuri fitoase nr.3:

ma pish pe mata dak comentezi...



nici nu stii cu cne vb...



bay asta micu ...



vrajeala ta nu tine...



prosteste-o pe alta ..



la mne nu tine ;)




Statusuri fitoase nr.4:

ca tine sunt putine dar ca el sunt ...TOTI




Statusuri fitoase nr.5:

Azi sunt jos nu are nimic . stiu ca maine ma ridic :)




Statusuri fitoase nr.6:

Te-am iubit nu ti-a pasat..acum iubesk p altul si te doare!!!pt adi iusco




Statusuri fitoase nr.7:

Nu ma gandesc la viitor.Va Veni el oricum.




Statusuri fitoase nr.8:

Dusmanilor mei lle-as dori 3 masini la poarta Politia,ambulanta si pompierii ;)




Statusuri fitoase nr.9:

Sunt urmarit de zile rele , zile bune

Cum e urmarit oceanul de valuri si spume

Sunt conducte instinctele mele nebune

Langa faptele rele mai pun si fapte bune.




Statusuri fitoase nr.10:

Femeile sunt mai periculoase decat franele de Dacie




Statusuri fitoase nr.11:

Decat sa imi para rau, mai bine sa imi fie rau...




Statusuri fitoase nr.12:

Bunul meu simt depinde de al tau




Statusuri fitoase nr.13:

Where words fail

...

Music speaks !

8->




Statusuri fitoase nr.14:

Nu folosi cuvinte fara rost...ca: e un prost ! ca pentru el ti`ai pune viata contra`cost !




Statusuri fitoase nr.15:

invata de la cel ce stie si invata pe cel ce ni stie atunci vei stii ce nu stiai si nu vei uita ce stii!!!




Statusuri fitoase nr.16:

eu nu te iubesk pentru ceea ce esti tu ce pentru ceea ce sunt eu knd sunt cu tine:X:x:X




Statusuri fitoase nr.17:

nimeni nu moare virgin....viata ne f*te pe toti...;)€




Statusuri fitoase nr.18:

Bucuria izvoraste din faptul ca cineva poate sa vada ceea ce e bun si frumos in viata!!!!!!




Statusuri fitoase nr.19:

Te poti simti singur, trist, dar niciodata invins. Poti pierde, poti gresi, poti suferi, dar nu te gandi sa abandonezi. Priveste viata cu ochi de invingator si ai sa vezi cat e de frumoasa!...




Statusuri fitoase nr.20:

Pan' la urma ....si minciuna-i vorba.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu