Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

Information is power....




Statusuri fitoase nr.2:

Chiar noi ne suntem niste straini;..... ne cunoastem, abia cand suntem in fata propriilor limite.




Statusuri fitoase nr.3:

Numai dragostea poate inventa mijloace de convingere......dragostea sau santajul .




Statusuri fitoase nr.4:

Viata nu-i roz,...da' io o vopsesc în verde !

Am pierdut tot ,...deci nu mai am ce pierde!




Statusuri fitoase nr.5:

okii caprui fura inima oricui




Statusuri fitoase nr.6:

Poza ta in cimitir,....zi-i cobzare,... zii!




Statusuri fitoase nr.7:

Ploaie rece si un nor,

Ieri te'am vrut, azi te ignor!




Statusuri fitoase nr.8:

Totul pare mare atunci cand esti mic, ...da' nu-i nimic!




Statusuri fitoase nr.9:

Da,....oamenii judeca dupa aparente pentru că la început..... sunt singurele pe care le are la îndemână.




Statusuri fitoase nr.10:

Stau in pat, dar nu am somn,

De o zi incerc sa dorm,

Dar nu pot caci ai plekt...

Si in bezna m-ai lasat!




Statusuri fitoase nr.11:

te ia viata,...de nu mai stii nici tu ce e mai important:

sa ai ...sau sa simti,

sa te arati.... sau chiar sa fii...




Statusuri fitoase nr.12:

Ursuletul meu de plus te invit sa facem dus sub cearsaf sa ne jucam, ce zici puiu` incercam?:x:x:p:p:p;);) by KRISTINA




Statusuri fitoase nr.13:

Nu există depresie dacă ştii să-i zâmbeşti tristeţii.




Statusuri fitoase nr.14:

Principala condiţie ca să te ridici.... e să vrei să te ridici.




Statusuri fitoase nr.15:

nu-i nevoie sa-mi multumesti pentru insulte,.....oricum, placerea a fost de partea mea




Statusuri fitoase nr.16:

Gresesti iremediabil,.... doar atunci cand te lasi strivit!




Statusuri fitoase nr.17:

Gândul,.... are o putere foarte mare....dar absenţa lui are una şi mai mare.




Statusuri fitoase nr.18:

nu orice boboc se face floare,.....




Statusuri fitoase nr.19:

fiecare suntem raspunzatori in viata de felul in kre reactionam




Statusuri fitoase nr.20:

saracia e o piatra de care scapi greu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu