Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

De la mn pt tn:-*:-*:-*:-*




Statusuri fitoase nr.2:

stiai de la inceput k nu o placi...ai vrut sa te joki cu ea si n'ai putut...este speciala si tu n'ai stiut...s'o pretuiesti de la inceput...




Statusuri fitoase nr.3:

fete care exprima emotii




Statusuri fitoase nr.4:

primim intotdeauna prea mult de la soarta ca sa fim fericiti si destul ca sa nu fim....




Statusuri fitoase nr.5:

Trebuie totusi sa ai ceva inteligentza,.....k sa-tzi dai seama k n-ai destula....




Statusuri fitoase nr.6:

Hai arata-le ce potzi...Lasa-i masca pe totzi [ ]




Statusuri fitoase nr.7:

Cand simti ca vrei sa mori gandeste-te ca altii ar da orice sa traiasca...




Statusuri fitoase nr.8:

E periculos sa fii sincer in conditiile in care nu esti si prost.




Statusuri fitoase nr.9:

te doare capul,iei o pastila..te doare inima,iei alta persoana;)




Statusuri fitoase nr.10:

fii intotdeauna u lasa-i pe ceilalty prosty




Statusuri fitoase nr.11:

a trece cu vederea




Statusuri fitoase nr.12:

Niciodata nu voi considera ca stiu destul,.........ar fii un semn ca sunt nebun!




Statusuri fitoase nr.13:

Intotdeauna e tentant sa faci ceva ce nu-i permis,.....da' nu te potzi feri de ce TZI-E SCRIS!




Statusuri fitoase nr.14:

dnd!!sunt intr-un abis intunecat pt ca mama mi-a crutat viata la testul de math :)) =))




Statusuri fitoase nr.15:

se pare ca nu o sa ajung la niciun capat cu tine...zi exact ce vrei de la mine...nu pot risca sa-mi dai planurile peste cap..totusi as vrea sa stiu ce urmaresti cu adevarat ?...nu prea ai avut ce sa vezi asa interesant la mine




Statusuri fitoase nr.16:

te-am iubit dar vad ca u est prea busy ca sa vezi ca eu sun pe avabile




Statusuri fitoase nr.17:

Cand umbrele se alungesc,......se-apropie apusul;.....vine intunericul!




Statusuri fitoase nr.18:

Ce-a fost, afost;........da' NU RATA PREZENTU' !




Statusuri fitoase nr.19:

Shi cand zikk : ``sa moara mata`` nu te-n jur, imi pun o dorintza!



voott plzz




Statusuri fitoase nr.20:

N-am renuntzat,.........am REinventat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu