Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

Sangele apa nu se face,....dar se face venin!




Statusuri fitoase nr.2:

ating cote maxime




Statusuri fitoase nr.3:

Facerea de bine prea mult shi insistent,......te distruge lent!




Statusuri fitoase nr.4:

elektronnaya sigareta




Statusuri fitoase nr.5:

va fac din cuvinte




Statusuri fitoase nr.6:

Pe usa scria FEMEI si cand am intrat am vazut numai WC-uri




Statusuri fitoase nr.7:

eu de m-am aflat in sufletul tau, sa stii ca si tu te-ai aflat in inima mea, tu de m-ai iubit, sa stii ca si eu te-am iubit, iar tu de vei muri cu gandul la mine, sa stii eu si moarta, ma voi gandi la tine.......




Statusuri fitoase nr.8:

Diletant in ale vietzy,.........shy-tzy trec anii tineretzyy!




Statusuri fitoase nr.9:

in padurea cu alune aveau casa doi pitiki vine pupaza si spune: DnD Ca Nu"s AiKi




Statusuri fitoase nr.10:

Un actor bun este cel care stie sa se faca de rusine ca si personaj atunci cand replica il obliga!Iti trebuie putere de caracter sa poti face asta,crede-ma!!!;)




Statusuri fitoase nr.11:

te iubesc, te doresc, fara tn nu traiesc .......................doar cand n-am mancare




Statusuri fitoase nr.12:

Ai cazut ?....Ridica-te ,.......sau culege ce-ai gasit pe jos !




Statusuri fitoase nr.13:

Dekat mila de la voi,... mai bine ciuda pe noi !




Statusuri fitoase nr.14:

Daca ar fi sa fiu tu...........

Mi-ai dori sa fiu EU.................




Statusuri fitoase nr.15:

Omul sfintaste locul,........da' naravul ba !




Statusuri fitoase nr.16:

Ce-si face omu' cu mana lui e .....lucru manual,....gratis sau pe cheltuiala proprie .




Statusuri fitoase nr.17:

In viatza...nu merg toate k pe roate,

Mai mult in suturi,

Te tranteste sh te scuturi.




Statusuri fitoase nr.18:

Oare de ce oamenii ''mari'' nu s-au considerat niciodata MARI, iar cei ''mici'', niciodata mici ???




Statusuri fitoase nr.19:

Dacă nu te mulțumești cu puțin, de regulă ,....primești

mai mult .




Statusuri fitoase nr.20:

Nu lăsa pe mâine ce poți face azi, lasă pe poimâine că

s-ar putea să nu mai fie nevoie !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu