Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

ce-am iubit odata m-a parasit,ce iubesc acum nu-i fericit, un blestem e abatut ca nu pot sa fac fericit pe nimeni!!!




Statusuri frumoase nr.2:

Te iubesc in still Armani,

Nu k sa moara dushmanii,

Te iubesk k mi-ai placut

Chiar de la-nceput!



....apropo cum iubeshte Armani???




Statusuri frumoase nr.3:

Minti Ieftin Si Prost...

Iti Stiu Replicile Pe De Rost...

Ce Urmeaza Sa Spui???

Iti Zic Eu Dinainte...

Mereu Ai Incercat Sa Ma Faci Din cuvinte...

Am Fost Si Voi Ramane Mereu Aceeasi Fata Cuminte...

Cu ganduri Rele In Minte...




Statusuri frumoase nr.4:

iubirea este pt mine tot,.... votati-ma




Statusuri frumoase nr.5:

ca nu razi




Statusuri frumoase nr.6:

Si cum niciodata nu ai vrut sa ma faci sa plang,mi-ai fost mereu alaturi :(!!!




Statusuri frumoase nr.7:

ma-m nascut de ziua mea :)] :)] :)] :)] :)]




Statusuri frumoase nr.8:

Intalnirea noastra,....pur destin?

Oricum,....il meritam pe deplin!




Statusuri frumoase nr.9:

Iubirea e ca iarba, o semeni, o cresti si vine vaca si strica totu',.... nu-i asa?




Statusuri frumoase nr.10:

DaK dErAnJeZi VeI aVeA iGg




Statusuri frumoase nr.11:

dragostea e dureroasa

knd stai si te gandesti...

timpul trece repede...

si tre' sa'l urmeazi:D....[;x]



By Deia...[;x]




Statusuri frumoase nr.12:

eu...eu tin la tine...tu ...tu nu cred....sper sa intelegi ca tin prea mult la tine ca sa te uit......si sa trec cu vederea..NU SE POATE!!!!!




Statusuri frumoase nr.13:

Ma uit la luna, te vad pe tine .Ma uit la soare, te vad pe tine.Ma uit la stele, te vad pe tine.DA MAI DA-TE DRACU LA O PARTE CA NU MAI VAD NIMIC DE TINE Serban george marian (Gygy)




Statusuri frumoase nr.14:

lavinia




Statusuri frumoase nr.15:

iubeste...saruta..iarta ca-i cea mai frumoasa arta!




Statusuri frumoase nr.16:

DECI ACUM CE LIPSEA DIN VIATZA MEA....E RAI, TU DRAGOSTE,..........JI TOTUSI TE-AM AVUT APROAPE..........JI TOTUSI TE URAM..........DAR ACUM NU MAI POT TRAI FARA TN......TE UBX IUBIRE:x:x:x




Statusuri frumoase nr.17:

il sarut si el nu-si da seama ca eu il iubesc mult:(




Statusuri frumoase nr.18:

Stau pe scaun, ma gandesc, tata zice ca citesc, dar gandindu-ma la tn, s-a rupt scaunul cu mn,.... un vot plzz




Statusuri frumoase nr.19:

Tu dragul meu nu o sa stii nicioadata ce inseamna o iubire adevarata daca nu te vei schimba nicioadata nu o sa stii ce inseamna sa iubesti cu adevarat




Statusuri frumoase nr.20:

am ramas cu inima franta, am lipit-o si s-a dezlipit



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu