Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

MoS CrCiUn Cu barba ala a cazut intru-n canal si nu mai poate sa vie ca ie-n coma la spital mos craciun mos craciun=))




Statusuri frumoase nr.2:

Tu, m-ai invatat ce-i dragostea, tu, mi-ai aratat ce-i sarutul, tu, mi-ai aratat ce inseamna sa iubesti dar acum, fara tine ma simt un nimeni...




Statusuri frumoase nr.3:

Roses are red Violets are blue You must to be happy Because I love you




Statusuri frumoase nr.4:

de ai fi acum aici...

tas da o multime de pupici...

ca sa vezii cat de iubesc...

dupa tn ma topesc...




Statusuri frumoase nr.5:

daca te simti singur tragete la serox




Statusuri frumoase nr.6:

te iubesc...

te doresc...

am visat...

am sperat...

am crezut k va fi...

ceva frumos intre noi doi...

dar m-am inselat...

a durat doar cateva luni...

o simpla aventura...

dar eu credeam ...

ca o sa fim mereu impreuna...

ce pacat...te-ai dus la ea...

si m-ai lasat pe mine...

o sa suferi dupa mine...

la fel cum sufar eu pentru tine...

o sa-ti para rau

pentru lacrimile mele

te blestem sa te scurgi.

la fel de repede ca si ele...




Statusuri frumoase nr.7:

Tu Nu Ma CrEzI cInD iTi SpUn Ca Te IuBeSc

Tu Nu Ma CrEzI cInD iTi SpUn Ca Te AdOr

DeCi Tu Nu CrEzI iN mInE!!!!




Statusuri frumoase nr.8:

Albastru e cerul sub care traiesc

Albastrii sun ochii pe care-i iubesc




Statusuri frumoase nr.9:

A iubi e bine

Dar sa stii pe cine

Sa nu spui iubit

La orice tampit!




Statusuri frumoase nr.10:

Invata sa invingi lacrima cu un zambet chiar daca te doare...




Statusuri frumoase nr.11:

am un diamant din sufel ti-las darui dar tu ai ochii de smarald si noaptea nu mai pot dormi




Statusuri frumoase nr.12:

la inceput nu imi pasa deloc de el.Acum il iubesc, si se transforma in obsesie




Statusuri frumoase nr.13:

Ma culc cu tine-n gand si tot cu tine-n gand ma si trezesc! Lasa-ma sa te iubesc asa cum si visez!!!




Statusuri frumoase nr.14:

Nu ma iubesti? Nu'i nicio problema, te iubesc eu pe tine:p!




Statusuri frumoase nr.15:

te iubesc mult iubita mea magda...te vreau langa mn pt intodeauna




Statusuri frumoase nr.16:

in drum spre liceu.......am gasit un leu........si pe el scria.......te yoobesc iubirea mea




Statusuri frumoase nr.17:

E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit.




Statusuri frumoase nr.18:

cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru... m-ai lasat sa plec




Statusuri frumoase nr.19:

daca eram in locul tau faceam dragoste cu mine+




Statusuri frumoase nr.20:

dragostea este facuta din iubire si suferinta..........dar km multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu