Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

? Te iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o saptamana, 24 ore pe zi, 60 secunde dintr-un minut, iar daca mi-ar ramane o singura secunda in plus? te-asi iubi!!! ?




Statusuri frumoase nr.2:

Dorul meu si asteptarea se transforma in faclii k sa-mi lumineze calea spre un nou inceput al unei noi iubiri!!! calea spre tn ingerash!!!!




Statusuri frumoase nr.3:

tine'ma aproape k s'ar putea k intr'o zi sa realizezi k ai pierdut un diamant in timp ce tu erai preocupat sa colectionezi pietricele...




Statusuri frumoase nr.4:

Am o tentativa de a atenta la inima ta:XxX




Statusuri frumoase nr.5:

Scumpule,yo te iubesc,

Mi-e frica sa-ti marturisesc.

Nu stii cat mi-e de rusine,

Stiu ca n-am sanse la tine!!!

Doar la tine ma gandesc,

As vrea sa-ti spun cat Te YuBeSc!!

LoveDreamGabriella pt Dindiri!




Statusuri frumoase nr.6:

Te iubesc o clipa

Te iubesc o noapte

Te iubesc atunci cand imi vorbesti in soapte…

Te iubesc cand zorii imi ating privirea…

Te iubesc sa aflu ce e fericirea

Te iubesc cad visele ma fura-n ele

Te iubesc cand luna iese dintre stele

Te iubesc cand noaptea ma cuprinde in brate…

Te iubesc in clipa ce imi da sperante…

Te iubesc tacut si te iubesc curat

Iubesc ce-ti amintesti, iubesc ce ai uitat…

Iubesc cand imi vorbesti, iubesc atunci cand taci…

Te iubesc mai mult in toate cate faci

Te iubesc cand norii grei pe cer se aduna

Te iubesc cand tandru imi spui noapte buna

Te iubesc cand zorii imi daruiesc dulceata…

Te iubesc, iubite, buna dimineata

Te iubesc in vise, te iubesc pe tine

Te iubesc acum si in clipa care vine

Te iubesc din suflet… gandul mi-l ascult

Te iubesc mereu din ce in ce mai mult…

Dragostea nu moare niciodata…

Dragostea ramane-n inima

curata

Tu esti fericirea, coltul meu de rai

Tu esti tot ce am, esti tot ce poti sa-mi dai

Tu imi esti minunea care ma invata

Sa iubesc frumos tot ce iubesc in viata

Tu deschizi o poarta fericirii mele

Tu-mi aduci in suflet lumina din stele…



Te iubesc o clipa

Te iubesc o noapte

Te iubesc atunci cand imi vorbesti in soapte…

Te iubesc cand zorii imi ating privirea…

Te iubesc sa aflu ce e fericirea

Te iubesc cand vine sa ma-mbrac cu tine

Ma cufund in lacrimi, ochii

plang, imi e bine

Te iubesc aievea ca o primavara

Te iubesc din nou ca prima oara…

Te iubesc oricat si te iubesc oricum

Am un singur suflet, am un singur drum

Trece peste mine timpul si imi doresc Toata viata mea sa te iubesc….




Statusuri frumoase nr.7:

Buna, ji ew as vr sa sc un status,...



te iubesc ji nu am ce face,

gustul buzelor imi place,

ochii tai ma innebunesc,

crede-ma, k nu glumesc.



daca va place votati-ma sau intrati pe id raiceaelena1987 ji il sc asa cum este va roggg +vot plizzzzzz




Statusuri frumoase nr.8:

♥ღღ♥EU te iubesk pt k zambesti,

te iubesk pt k esti trist,

te iubesk pt k bei apa

stii ce?

te iubesk sh pt simplu fapt k tu nu ma iubesti...

tu nu gresesti...

akm zambesti...

sh ce daka?? Eu te iubesk...

privesk...sh ma intreb...'oare uh te mai gandesti la mne?'

dar degeaba...uh nici makar nu'tzi dai seama

imi e atat de dor de tne...=((...TE IUBESK...♥ღღ♥



BY Al3(barbie)




Statusuri frumoase nr.9:

ma intreb oare cum ar fi daca aceea persoana m-ar iubi:)




Statusuri frumoase nr.10:

dureaza doar un minut sa iti spun ca te iubesc, dar va dura o viata sa iti arat cat de mult




Statusuri frumoase nr.11:

Uita cine esti si gandestete la iubitul tau..:*




Statusuri frumoase nr.12:

dragostea incepe cu o gluma si se termina cu un suspin...




Statusuri frumoase nr.13:

Florile se ofilesc...castelele ajung pamant...dar dragostea mea pentru tine...o voi lua cu mine in mormant...




Statusuri frumoase nr.14:

sufletul tau pereche v-a ieshi la iveala odata,ptr k adevarata iubire se simte sh dincolo de oceane..by m@dd!




Statusuri frumoase nr.15:

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......




Statusuri frumoase nr.16:

dragostea e un munte pe kre il urci razand shi il cobori plangand....e o taina pe kre indragostitzii o ascund de frik lumii....knd taina e descoperita,dragostea se stinge ca un clisheu fotografic expus la lumina....




Statusuri frumoase nr.17:

dulce dragoste ce esti ore tu ma iubesti pe mine ca yo te iubesc mult pe tine




Statusuri frumoase nr.18:

Incepi sa imi explici prin cuvinte insa dragostea nu se explica ea se simte....te iubesc!!1




Statusuri frumoase nr.19:

esti departe de mn ca cerul de pamant, dar aceasta departare nu ma face sa te uit.

Te iubesc mult de tot.




Statusuri frumoase nr.20:

te-am iubit, te iubesc, te voi iubi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu