Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

dak dragoste nu eee..........facem....




Statusuri frumoase nr.2:

multi pe mine ma doresc

multi pe mine ma iubesc

dintre toti eu te-am ales

dragostea sa-ti daruiesc



eu pe tn te iubesc

tu pe mn ma iubesti

kat vrei sa mai asteptam

nu mai bn ne cuplam?



notati plz plz plz




Statusuri frumoase nr.3:

da




Statusuri frumoase nr.4:

Frumoasa mea de di'nainte,

ti-am dat un pumn, ti-am rupt un dinte....

si de mila ce-mi era,

ti-am mai scos si o masea;))



:)) BY ALEX(YORKER)




Statusuri frumoase nr.5:

Da-mi un strop de speranta

Sa mai pot continua...

Ca dragostea ta-i ca o ata

Oricand poate disparea...:(

( .....by marycela...)




Statusuri frumoase nr.6:

am fost tradata de cineva,... nu mai suport, m-am saturat de tot




Statusuri frumoase nr.7:

te..iubesk..te..iubesk..alt.cuvant.nu.gsesk.stiu.ca.te.vei.gandi.la.mine.noapte.sh`.zii................TE.IUBESKK>>MULTTT.DEE.TOTT.cosmin..




Statusuri frumoase nr.8:

de ce am pus botu?

pt k pentru mine eshty TOTU'!




Statusuri frumoase nr.9:

te sarut in vis te sarut in scris te sarut in gand dar pe buze cand




Statusuri frumoase nr.10:

Te iubesc enorm,

Te iubesc cand dorm,

Te iubesc in vis

Te iubesc in scris

Te iubesc in plans

Te iubesc in ras

Te iubesc in mers

Te iubesc cand cresc

Te iubesc mereu

Pe cuvantul meu....




Statusuri frumoase nr.11:

te yubesk ...

te doresk ...

si te ador ...

ca pe un ...

inger pazitor...




Statusuri frumoase nr.12:

MI-ESTI DRAGA,....DAR N-AS VREA SA-TI FUSTREZ PAPUSILE,....ASA K ....LASA!




Statusuri frumoase nr.13:

Prima dragoste care patrunde in inima, este ultima care iese din memorie




Statusuri frumoase nr.14:

ce sa spun.... in prima jumatate a semestrului nici nu l-am observat,... iar acum in a doua il iubesc, il iubesc tare tare... am rugat o prietena sa afle ce parere are el despre mine; prietena mea l-a intrebat, numai ca i-a mai spus ca eu as plande dupa el,... iar el a spus ca lui ii este totuna....si a mai zis ca are deja o prietena... dar eu nu m-am lasat pagubasa.... desigur ca imi era rusine sa merg pe langa dansul.... dar tutusi intr-o zi mi-am cerut scuze; poate crede ca e sincer dar eu il iubesc si fara "lupta" nu il voi da la nimeni....va trece un an, cinci ani, nu are importanta, stiu ca il voi iubi mereu.... este asa de dragut, frumos, amuzant si super.... tot ce simt pentru el nu pot pur si simplu sa scriu....el este o persoana care va sta in inima mea mereu....d+v




Statusuri frumoase nr.15:

Frate, nu toate's la fel. Sunt de fapt, ceea ce pot sa fak...




Statusuri frumoase nr.16:

daca pitipoancele si manelistii ar fii frumosi Romania ar fii nr 1 de pe glob la miss :))




Statusuri frumoase nr.17:

cine te iubete nu te paraseste




Statusuri frumoase nr.18:

TBX ba prostule...dc nu ma crezi?:(((((TBX enorm




Statusuri frumoase nr.19:

Dragostea Este O Reactie Chimica a Prostiei...:))




Statusuri frumoase nr.20:

STAU PICIOR PESTE PICIOR FUMEZ KENT SI BEAU LICHIOR SI CAND M-AM GANDIT LA TN, S-A RUPT SCAUNUL CU MN.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu