Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

am vorbit cu dragostea.......... mi-a spus ca inca nu e randul meu sa iubesc dar imi vine shi mie radul.......[:X]




Statusuri frumoase nr.2:

t`bsk moolt chiar dk uh ai aleso pe ea si nu pe mn....ai fost prima mea iubire si nu te voi uita niciodata(pt cipi)




Statusuri frumoase nr.3:

Foaie verde coada vacii,

La scoala ma-puca dracii,

K am profe nebune,

Care de f*tut is bune




Statusuri frumoase nr.4:

intr-un cos de viorele,cantau doua pasarle.Una canta : - Te iubesk,alta canta si mai bine : - Te iubesk NUMAI PE TINE




Statusuri frumoase nr.5:

De ce sufera cel ce iubeste iar ce iubit isi bate joc...? mereu e asa... daca as primi cate un copac sau kiar si cate o frunzulita de la fiecare inima care nu stye sa traiasca prin iubire si care u stye ce inseamna iubire ar ramane planeta asta fara oxigen:(:(:(




Statusuri frumoase nr.6:

mult au plans ochii mei dupa ai tai........mult a plans inima mea dupa mangaierea ta.....mult a plans si va mai plange...ptr ca sa te priveasca nu ii ajunge...cand te vad imi vine sa plang...deoarece inima imi spune "dute la el si sarutl cum nu ai mai sarutat in vitza ta" da eu nu pot ptr ca esti cu alta ------------->By KoDruTza




Statusuri frumoase nr.7:

dorul ma macina...mie dor de tn si de saruturile tale




Statusuri frumoase nr.8:

chiar dak el nu o sa-ti spuna''noapte buna'' sau pe strada ''buna''...ai prietene kre te suna sa-ti spuna...fata!esti mai buna de 1000 de ori decat aia pe kre o suna...:x!




Statusuri frumoase nr.9:

In suflet eu te port,si nu te pot uita

Ai fost si vei ramane in veci dragostea mea!




Statusuri frumoase nr.10:

Te iubesk sorin d la mne alexa




Statusuri frumoase nr.11:

TE IUBESC in stil VERSACE

C




Statusuri frumoase nr.12:

tau la geam cu cartea-n mana

mama crede ca citesc...

dar cu ochii plini de lacrimi:(

tot la TiNe ma GaNdEsC...:x




Statusuri frumoase nr.13:

zambesc fals..incerc sa par indiferenta insa nu mi'a iesit niciodata..nu ma mai prefac:-j chiar de asta imi doresc:-d..las orgoliu' la oparte si iti spun ca te iubesc:x!




Statusuri frumoase nr.14:

Asteara mi-am trimis ingerul pazitor sa te pazeasca.Dar avenit inapoi prea repede spunand ca un inger nu pazeste alt inger.:-* :X




Statusuri frumoase nr.15:

te iubesc te ador ca pe-o roata de tractor,te ridic te coboe si-ti tau capu cun topor




Statusuri frumoase nr.16:

daca nar fi stelele ce-ar scrie poeti daca nar fi fetele car iubi baieti;)




Statusuri frumoase nr.17:

Te iubesc,te iubesc,pentru tine eu traiesc,viata eu mi-o daruiesc,dar in schimb eu ce primesc?




Statusuri frumoase nr.18:

daca ai sti cat de mult te iubesc as face orice sa fiu cu tine ma gandesc la tine zi si noapte iti aud numai vocea da cand imi suna telefonul cred ca esti tu dar tu iubesti pe alta




Statusuri frumoase nr.19:

iubesti vei fi iubit ,nu iubesti nu esti iubit




Statusuri frumoase nr.20:

♠ Rămân Cu amintirea

♠ Care s`a tipărit In mine

♠ Orice aş Face

♠Nu mai pot să Fiu

♠La fel ca înainte

♠Trăieşte`Ţi Copilăria

♠Căci este un simplu Demo

♠Zâmbeşte Nu lăsa

♠Impresia de Emo



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu