Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

DACA AS FI O PISICUTA AS IUBI UN MOTANEL, DAR SUNT O FETITA SI IUBESC UN BAIETEL :x:x




Statusuri frumoase nr.2:

I have just a dream ....to fly away higt in the sky maybe there i am not so invisible or maybe i just dream to change the world or maybe ...maybe i am just a dreamer who ...who who dreams too much :|




Statusuri frumoase nr.3:

yubeste baiatul care iti zice ca esti frumoasa si nu yuby pe cel care iti zice ca esti sexy]




Statusuri frumoase nr.4:

te am in minte si in inima...cand stau cu el ma gandesc la tn si niciodata nu te-am uitat; tu imi iei apararea desi nu ma iubesti, ma uit dupa tn cand stai cu prietenii si cand te uiti la ea imi vn sa te pocnesc; incerc sa te uit dar nu pot si uneori imi vn sa te sarut.




Statusuri frumoase nr.5:

o iubire e, iubito, ca o floare fericita, dar floarea cand s-a uscat, dragostea s-a terminat




Statusuri frumoase nr.6:

dragostea eterna dureaza 3 luni




Statusuri frumoase nr.7:

iti multumesc ca existi in viata mea




Statusuri frumoase nr.8:

tbx mult si esti viata mea, Marius+Alexa




Statusuri frumoase nr.9:

iubirea e ca o convorbire telefonica: daca la celalalt capat al firului ti se raspunde greseala trebuie sa inchizi




Statusuri frumoase nr.10:

te iubesc dar nu poftesc si sa stii ca din inima




Statusuri frumoase nr.11:

I love you.... I miss you......I need you....I vrea tu.....




Statusuri frumoase nr.12:

TE IUBESC FOARTE MULT IONUT, SPER SA MA IUBESTI SI TU CUM TE IUBESC EU, PAULA!

NU MA UITA NICIODATA!




Statusuri frumoase nr.13:

Odata in viata gasesti o persoana si spui: acum sunt intr-adevar fericita. Dar nu este asa pentru ca fericirea dureaza atata timp cat esti cu persoana iubita si te iubeste si el. Esti fericit cand sunteti doar voi doi si lumea in jur nu mai exista. Asa mi s-a intamplat mie,.... am avut multi prieteni dar nu am iubit pe nici unul, in momentul cand am intalnit jumatatea mea mi-am dat seama din prima secunda ca el era iubirea vietii mele, chiar daca nu il cunosteam si nu stiam cine este. Soarta m-a dus inaintea lui si am devenit iubiti din prima clipa, a fost dragoste la prima vedere pentru amandoi, pentru ca nu mai exista nimeni pentru noi, nici mama nici tata nici frati, nici surori. Pur si simplu nimeni. Mergeam pe strada, lumea ne privea si spuneau: "ce bine le sta impreuna". Am colindat cu el mana in mana si ne iubeam foarte mult, pentru mine era tot sufletul meu, a fost unicul baiat la care ia-m spus TE IUBESC si il iubeam sincer cu toata inima mea, a lui era toata viata mea si imi spusese ca vom fi mereu impreuna. Am fost cu el acasa la el, la surorile lui, la fratele lui. Mama lui nu m-a vrut si asa am inceput sa sufar. Intr-o seara mama lui a plecat in oras si a stat doua zile, si in seara aceea am luat cina acasa la el. Tatal lui tinea mult la mine, spunea ca sunt persoana potrivita pentru fiul lui si mi-a spus sa ne casatorim fara sa tinem cont ce spune mama lui. Dar nu a fost asa, dupa cina ne-am dus in camera si am facut dragoste, a fost ca un vis, nu stiam ca a 2-a zi am sa raman singura, ca el ma va lasa. In noaptea aceea am dormit impreuna, mai bine zis a dormit el caci eu il priveam si imi spuneam ca nu as fi crezut vreodata ca voi fi atat de fericita. Dar a fost totul ca un vis caci cu cat am fost atunci de fericita, a doua zi mi s-a rupt inima, m-a lasat in mijlocul strazii fara sa-mi spuna un cuvant si a plecat fara sa se mai uite inapoi, s-a dus la sora lui; in momentul acela vroiam sa mor de durere, nu mai stiam nimic, tot ce a fost s-a facut cenusa intr-o secunda, mi-a rupt inima. Problema este ca dupa 14 ani nu stiu nimic de el si dupa felul in care m-a lasat...eu continui sa il iubesc si sa sper ca se va intoarce la mine. Nu a fost vina lui ca s-a intamplat asa, a fost gura lumii si frica de mama lui caci erau alte timpuri si el nu a stiut ce sa faca pentru a ma tine langa el, nu a stiut sa ma pastreze alaturi de el. Si sunt sigura ca a suferit si el si poate sufera si acum la fel cum sufar eu. Asta nu pot sti. A fost singura mea dragoste singura mea iubire si cat o sa traiesc va ramine mereu. Iubirea mea si sufletul meu. Chiar daca uneori simt ca mor de dorul lui. Cand merg seara la culcare ma gandesc la el si ma rog lui Dumnezeu sa aiba grija de el, ca il iubesc prea mult si chiar daca suntem la un capat de lume distanta,... vreau sa cred ca este bine. Si daca vei citi acest status sa stii, Cearli ca te voi iubi pana in ultima clipa a vietii mele. Te Iubesc Lily Cupceanu




Statusuri frumoase nr.14:

In dragoste o relatie reusita nu e intotdeauna si de durata!

Poate deveni nereusita atunci cand nu se incheie la timp....si totul devine rutina...




Statusuri frumoase nr.15:

Eliberează-te de orice promisiune şi nu crede în nici o garanţie....crede doar în moment,.......e cel mai adevărat lucru pe care îl poţi avea în doi.




Statusuri frumoase nr.16:

dak inima te doare ia reteta urmatoare: 25 g saruturi 20 g imbratisari....




Statusuri frumoase nr.17:

Te iubesc pentru ca,....

................

nu, n-am nici un motiv....te iubesc pur si simplu!




Statusuri frumoase nr.18:

Te ubehh roberttt:x




Statusuri frumoase nr.19:

Te iubesc...fara tn nu traiesc.....

cat am asteptat sa te cumpar o...frumoasa mea pereche de pantaloni!




Statusuri frumoase nr.20:

de multe ori stau si pe geam privesc...doar la tine incerc sa ma gandesc...dar cu gandul ca nu te mai pot vedea, s-a rupt si sirul si povestea....:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu