Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

Un baiat ii spune unei fete:' Eu nu te iubesc pe tn ...ci il iubesc pe Dumnezeu k el te-a facut pe tn sa fii sufletul meu..."




Statusuri frumoase nr.2:

Cat ar fi de greu....peste toate treci mereu....doar o viatza avem..asta e....stergetzi lacrima dak tzii la viatza ta...n`are rost sa`tzi faci amare toate zilele




Statusuri frumoase nr.3:

vrei sa ne :* cu :P in :)) ????




Statusuri frumoase nr.4:

Iubeste si vei fi iubit kci iubirea e totul..ea iti da aripi.!




Statusuri frumoase nr.5:

Stiu cand sa rad, cand sa fiu suparata, cand ochii tai sa fiu... cea mai importanta fata. :)




Statusuri frumoase nr.6:

Cu gReU O Sa uIt iUbIrEa dInTrE nOi Si dOrUl MeU dE tInE...iUbEsTe tU pE CiNe vReI...dAr Nu UiTa dE mInE...




Statusuri frumoase nr.7:

You are mine every night..

Stay with me so I can feel you close to me.. I can\'t sleep if you are not close to me.. I know I wish dreams to came true..

But I don\'t care if I\'m happy..Hold me tight so I can forget everything..




Statusuri frumoase nr.8:

- Ce esti tu fara mine, cand nu ma ai desi-s a ta? Te rog sa ierti durerea mea, iubirea mea... iubeste-ma, sunt doar a ta! Eu nu te uit dar tu pari ca da... si totusi... te implor nu ma uita !




Statusuri frumoase nr.9:

EL- " Te iubesc” EA -" De ce?...Acea care e in spatele tau e mult mai frumoasa decat mine !" EL s-a intors,dar in spatele lui nu era nimeni! EA -" Daca m-ai fi iubit cu adevarat,nu te-ai fi intors ...!!!




Statusuri frumoase nr.10:

Cel mai nasol lucru este sa te simti in plus acolo unde candava tu erai totul .




Statusuri frumoase nr.11:

nu trebuie sa marturisesti nici o data de prea multe ori ca iubesti pe cineva..lasa-te sa fii iubit




Statusuri frumoase nr.12:

NU TE-N CREDE IN BAIETI

K BAIETII-S MINCINOSI...

ITI SPUN MULTE SI MARUNTE...

NUMAI KA SA TE SARUTE...:X




Statusuri frumoase nr.13:

Iubirea e frumoasa... iubirea e trista... Chiar daca e frumoasa si trista.. iubirea exista..!!!




Statusuri frumoase nr.14:

Nu te speria sunt la doctor! Calmeaza-te,operatia nu a reusit! Nu te-au putut scoate din inima mea! :*:X te iubesc!!!! VOtatzi-ma va rog! :*




Statusuri frumoase nr.15:

Da-mi o sansa, atat iti cer,

Nu am inima de fier! :|



vot pls:D




Statusuri frumoase nr.16:

zambeste,......si nu uita ca eu nu voi fi niciodata langa inima ta:*




Statusuri frumoase nr.17:

A iubi inseamna a suferi,iar cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca!!!




Statusuri frumoase nr.18:

Imi place cand imi spui ca ma iubesty iubire,ca niciodata n-ai sa te racesti de mine.ca nu ai mai simtit vreodata asa ce te-a facut sa simti inima mea:X:X




Statusuri frumoase nr.19:

sunt papusha tuturor ...jucaria nimanui :P:X:X:x




Statusuri frumoase nr.20:

te-am cunoscut intamplator,

si nu credeam vreo data

ca ochii tai fermecatori

ma vor iubi vreodata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu