Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

U H@v3 N0 C@$h!!!




Statusuri haioase nr.2:

eu fac parte din categoria de fete desttepte..shirette...cochette...corectte...complette...fara defecte[]][]...by vivi(maena)




Statusuri haioase nr.3:

Acum imi poti citii pe buze , MA PISH PE TINE , fara scuze !

caci orice rau ce ti se intampla , pe mine incepe sa ma amuze..




Statusuri haioase nr.4:

el:Mai tii minte?Eram noi doi....ne tineam de mana..stateam in parc pe banca....ne sarutam....stateai cu capul pe umarul meu....imi spuneai ca nimeni si nimic nu ne v'a desparti si ca eu sunt inima ta..daca se imbolnaveste te vei imbolnavii si tu...eram doi porumbei impreuna

ea:alooo...imi zici visul de azi?asta nu s'a intamplat..ce dobitoc




Statusuri haioase nr.5:

X_X~* SuNt o MiK VraJithOarE ciNe Ma SarUta MoaRe X_X~* Un BaiAt a IncErcAt 7 ZiLe a OfTat X_X~*




Statusuri haioase nr.6:

SuNt vOrBe Ce Te loVeSk ,SuNt BaIeTi cE nU IUbEsK ...SuNt LaCriMi De DOr..iUbIrI Se NaSk sI moR..Ai InIMa pUsTiE...AI SuFLEtUl aMaR...n-aI pIc dE fErIcIre...mA StrIgI dAr yO PLeK iAr




Statusuri haioase nr.7:

Lady GaGa bisexuala lu' tata




Statusuri haioase nr.8:

Vreau o rabla de masina si o curva de femeie, femeia s-o ia la muie si masina la cheie




Statusuri haioase nr.9:

bunico imi dai o felie de paine?

cu bucurie iti dau!

yo vreu pine cu fineti nu cu bucurie




Statusuri haioase nr.10:

trimite acest mesaj la toata lista ta si apoi apasa F2 si iti va aparea la status persoana care te iubeste......ciudat dar marge>>scz am primit si eu




Statusuri haioase nr.11:

sufera cel ce iubeste...cel iubit isi bate joc




Statusuri haioase nr.12:

don't love and cry

just fuck and smile




Statusuri haioase nr.13:

eu vampir j uh draqla eu sug sange j uh pula eu cais j u h lamai eu dau fructe u ei muie




Statusuri haioase nr.14:

dece doi frati miros urat ?

vrei sa sti dece?

pentru ca nu au apa calda si nu ajung unde trebuie sa se spele ca sa nu mai miroase ha ha ha ha




Statusuri haioase nr.15:

:D:D:))Daca n-ar exista filmu n-ar exista cinemaul daca el n-ar exista n-ar exista televizorul daca el nar fii copii n-ar avea la ce sa se uite daca copiii n-ar avea la ce sa se uite ar trebuie sa invete. GOD frate ce bine ca exista filme:)) :)):)):)):))




Statusuri haioase nr.16:

DnD mananc carnati vrei?




Statusuri haioase nr.17:

Fitze,Gesturi si tupeu asta e talentul meu :-P




Statusuri haioase nr.18:

draga copile am primit scrisoarea ta si ma sterg la c*r cu ea




Statusuri haioase nr.19:

hai ...............la.......sex IuBi :) ::)




Statusuri haioase nr.20:

sont fetitza sis stilata dar acum sont ocopata dak ai treaba cu mn dami un buzz dak te tine!!!;);)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu