Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

crezi in dragoste la prima vedere???



puneti ochelari




Statusuri haioase nr.2:

cea mai dulce amintire...care poate exista....este cea din cinci cuvinte..."te iubsk nu ma uita"....:x

:*




Statusuri haioase nr.3:

In ZiUa De PaStE sI dE pOsT ohhhhh FRAeRE esTI ASA de PrOsT




Statusuri haioase nr.4:

dnd...pe mess




Statusuri haioase nr.5:

DND.......nu deranja,.........fac BOX cu umbra mea;

și de ți-oi da un pumn în piept,......mă aplauzi cu umerii !




Statusuri haioase nr.6:

E STATUS,............,D-AI AL MEU !




Statusuri haioase nr.7:

IU-PIII ! În iadul de pe piața forței de muncă LA NEGRU , mi-am găsit un JOB : Ajutor de băgător de seamă !




Statusuri haioase nr.8:

un tampit vrea sa suteze in minge calca pe ea shi cade in loc sa suteze... ce face plange sau se ridka? raspuns plange::)))




Statusuri haioase nr.9:

super




Statusuri haioase nr.10:

FOAIE VERDE SOLZI DE PESTE UITE PROSTUL CUM CITESTE




Statusuri haioase nr.11:

VALOAREA UNUI ZERO



Sunt un ratat,

Cu cine să mă bat?

Cu cifre m-am jucat

Și zero m-a trișat,

În stânga s-a postat,

Când pe dreapta-am mizat!



(EPILOG: 000...09$ diferit de 90...000$)




Statusuri haioase nr.12:

nu sunt model sau vreo vedeta dar sunt fata perfecta




Statusuri haioase nr.13:

Nu sunt inger nu sunt drac eu sunt (NUMELE VOSTRU)




Statusuri haioase nr.14:

Ai grija cum invarti vorba,cum ma vrajesti,sunt una din fetele de care ti`a zis maikta sa te feresti,nu sunt facuta din ZAHAR shi DULCEATZA ,sunt din ANGELI SI GHEATA




Statusuri haioase nr.15:

cind e un cutremur ce faci ??.... te rogi sa tina mai mult :D@.




Statusuri haioase nr.16:

am auzit k prostia e contagioasa!ash k stay departe dwe mne!!!~_~




Statusuri haioase nr.17:

in intuneric tu esti lumina care imi da viata singura mea..singurul meu motiv care ma mai tine la suprafata




Statusuri haioase nr.18:

marfa




Statusuri haioase nr.19:

-Vrei status?... Cumpara-ti nu-l mai cersi !




Statusuri haioase nr.20:

sunt o adevarata finetze...pacat ca ma invidiaza prea multe zdrentze (e adevarat)

Ysa va poopa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu