Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

omul se aseamana cu un pui de pasare:____are nevoie de coaja oului pentru a'l apara...dar vine o vreme knd trebuie sa gaseask puterea s'o sparga,altfel nu va putea zbura niciodata______




Statusuri haioase nr.2:

As vrea sa fiu mut,

Vocea sa ti-o inprumut

Sa spui ce spun si eu...

Ca te voi IUBI MEREU




Statusuri haioase nr.3:

Nu plange dupa cineva care te-a parasit,ci lasa-l pe el sa planga duta tine.




Statusuri haioase nr.4:

[*]dRaGoStEa Nu E oArBa...[*]

[*]eA dOaR nU sPuNe Ce VeDe[*]




Statusuri haioase nr.5:

Imi cade o larima si nustiu ce e cu mine.....dar un singur lucru stiu......ca mie tare dor de tine....!!!!




Statusuri haioase nr.6:

Iubire inseamna sa sculptezi in inima ta chipul celui iubit si ochii tai sa fie oglinda in care sa se reflecteze chipul celui iubit!!! “




Statusuri haioase nr.7:

akolo sus in ceruri cineva te iubeste

are incredere in tine




Statusuri haioase nr.8:

Te iubesc in stil GABANA ca esty doolce ca bomboana,te iubesc in stil ARMANI ca sa moara toti dusmanii si atunci cand n-am ce face te iubesc in stil VERSACE




Statusuri haioase nr.9:

in noaptea in care ne-am cunoscut

o stea de pe cer a cazut

locul unde steaua s-a stins

dragostea noastra s-a aprins




Statusuri haioase nr.10:

ciucalata me...yo pe tn TE IUBESC




Statusuri haioase nr.11:

In lacrimi ma prabusesc sj kred... k nu t mai iubesc... Nopti intregi lacrimile`mi curgeau pe obraz ca un rau...




Statusuri haioase nr.12:

Oare de ce atunci cand plangi suferi ? Poate pentru ca suferinta este un alt mod de a te face sa spui ca esti fericit...shi nu stii cum sa ti-o exprimi...asha ca plangi




Statusuri haioase nr.13:

salut ,salut, sun un extraterestru urat in cal tau ceea ce tastezi u ak sun koastele mele dupe zambetul tau vad k iti place...




Statusuri haioase nr.14:

daca vreodata ma vei ura cu adevarat .... iti voi da arma secreta...iti voi da arcul durerii,dar te rog nu tinti spre inima mea..k acolo ejti tu .. si nu vreau sa te ranesc si nici sa te scot .. te iubesc




Statusuri haioase nr.15:

In lume sunt 8 minuni. In lume sunt 8 minuni... 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu... aceea esti tu iubirea mea !




Statusuri haioase nr.16:

te iubesc bebe meu si nimeni nu ne va mai desparti oricat ar incerca...:X:X:Xte iubesc viatza mea




Statusuri haioase nr.17:

te iubesk..nici u nu stii kt am suferit deci stii k te iubesk fara sa stii ...si impreuna vom fi pana knd moartea ne va desparti




Statusuri haioase nr.18:

Daca drumul vietii iti pare dificil si greu nu uita ca undeva cineva plange pt tn knd esti trist si rade atunci knd esti bucuros!




Statusuri haioase nr.19:

my heart is like tomb open only for you




Statusuri haioase nr.20:

"Am invatzat sa iubesc tot ce era al meu, dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam, numai fara tine nu pot sa traiesc. Iti jur dragul meu ,doar pe tine te-am iubit si te voi iubi mereu."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu