Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

ma uit adank in ochii tai si vad iubirea ta in ei.................ma uit adank a doua oara si vad sarutul tau ce ma doboara..............pt.........:*:*::x:x:x:x




Statusuri haioase nr.2:

de la prima vedere cand te-am vazut o raza de soare m-a orbit....tu erai aceea, iubita vietii mele




Statusuri haioase nr.3:

12 februarie




Statusuri haioase nr.4:

Veata e un praf,dar dragostea sterge cu lacrimi.




Statusuri haioase nr.5:

,, NEVER SAY NEVER!''




Statusuri haioase nr.6:

nu lasa sa te doboare un baiat care-i "o floare"....;)




Statusuri haioase nr.7:

trebuie sa styy sa iubesty daca vrey sa vezi cum e;....da' nu te deranja sa invety k nu tzyne cu tyne nimeni:X:X:X:P:P




Statusuri haioase nr.8:

Dak iubesti, ...continua!

Cand nu mai potzi, ....respira usurat

K ai scapat!




Statusuri haioase nr.9:

In dragoste nu exista nici o logica....si nu puti comanda inimii ce sa-si doreasca!




Statusuri haioase nr.10:

dak dragostea dispare, viata fetelor nu are culoare!!!:((




Statusuri haioase nr.11:

Nu SunT Eminescu sa scriu PoEzIi

DaR sUnT un Bayat cE tE pOaTe IubI




Statusuri haioase nr.12:

mama,.... ce gacica!




Statusuri haioase nr.13:

AmInTiReA nU sE sCrIe Pe O cOaLa De HaRtIe Ci Pe InImA kUrAtA sA rAmAnA nEpAtAtA..:(( :))




Statusuri haioase nr.14:

Iubesc doua lucruri fine, trandafirii si pe tine; trandafiri dimineata iar pe tine................TOATA VEATA....




Statusuri haioase nr.15:

Eu iubesc o fata pe nume Madalina Budimir. Mie la inceput nu mi-a plakut de ea dar pe parcurs am inceput sa ma indragostesc. M-am apropiat f f mult de ea, iar knd o aveam cel mai mult langa mne am facut o mare greseala. Am spus niste vorbe care nu mai pot sa mi le scot din minte. TE ube mult, Madyx:x:x




Statusuri haioase nr.16:

nu va uitati la fetele destepte ca sunt proaste in viata




Statusuri haioase nr.17:

IubescK Doua Lucruri fine....Trandafirii si p tine...Trandafirii dimineatzSa ...Iar pe Tine..Toata viatsza...:X:X:X:X>:D




Statusuri haioase nr.18:

mama ta si tatal tau te-au creat;...... un derbedeu :))




Statusuri haioase nr.19:

Te iubesc! De ce te iubesc?:X pt k esti special si esti diferit de toti ceilalti...ptk esti tu,si nu ceilalti,pt k pt mine esti lumea intreaga,noi nu suntem ei...si ei nu vor fii niciodata noi. Noi suntem deosebiti...te iubesc enorm, viatza mea,asa cum nu am mai iubit pe nimeni.




Statusuri haioase nr.20:

Cum ai putut,cum de'ai putut sa imi furi linisrea...eu astazi plang si nu mai pot de dorul tau, de dorul tau...plangand te voi blestema sa nu iti gasesti linistea daca pleci din viata mea...sa nu ai parte de alta iubire pana nu te intorci la mine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu