Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

daca mai vrei impreuna sa fim nu mai incerca.ranile deabia se vindeca dupa ultima despartire




Statusuri haioase nr.2:

domn porfesor de sarbatori darar dumnezeu sa mori




Statusuri haioase nr.3:

Am invatat sa fiu tare!?

Am invatat sa traiesc!?

dar oare cumde asa de tarziu!?

pt k abia acum mi`am dat seama kt te iubesc!




Statusuri haioase nr.4:

pe o frunza de lalea iti trimit gurita mea si pe una de trifoi ne iubim amandoi




Statusuri haioase nr.5:

te am... si ...te mai vreau...si nu uita ca te iub3sc de la doamne doamne si inapoi de un infinit de ori..nu vreau sa te pierd viata mea:*:*:*




Statusuri haioase nr.6:

visez la imposibil...:(




Statusuri haioase nr.7:

Auzi Gajika Cum Fac Sa Ajung La Inima Ta ? :X:X:X




Statusuri haioase nr.8:

Spune-mi ca vrei sa ma uiti

Intelege trebuie sa asculti

Ce a fost odata nu mai poate fi

Visele pierdute nu pot reveni

Nu , uita-ma ..




Statusuri haioase nr.9:

Mi-e dor de ochii tai frumosi

Atat de luminori

De jocul si lumina lor

De chipul lor fermecator




Statusuri haioase nr.10:

Scoala dauneaza grav sanatati .




Statusuri haioase nr.11:

Nu iubi cand ejti eleva ca nu faci nimik la teza stai c u ochi pe pereti si cu gandul la baieti:X:X:x:X




Statusuri haioase nr.12:

ai incalcat legea nr.1 din art. love, m-ai sedus shi mi-ai furat inima. pedeapsa este cuprinsa intre 2 shi 4 nopti in dormitoru meu :x:x




Statusuri haioase nr.13:

Vad in ochii tai caprui,toata dragostea in ei si in inima ta vad doar iubirea mea




Statusuri haioase nr.14:

sa iubesti nu e un lucru rau....nici sa fii iubit nui rau trebuie doar sa crezi in iubire....:XX:X::XX:




Statusuri haioase nr.15:

In loc de data

Te sarut odata

In loc de titlu

Te sarut onotiplu

In loc de scris

Te iubesc in vis...




Statusuri haioase nr.16:

zboara ,pasare maiastra,la puiul meu la fereastra si de doarme ,nu-l scula ,saruta-l din partea mea.




Statusuri haioase nr.17:

As vrea sa-ti ofer un trandafir

Dar trandafirul e o floare

shi e putin.

As vrea sa-ti ofer o stea,dar kre?

Cerul e plin de stele shi nu stiu kre din ele tiar place mai mult...

Eu insa iti las dragostea din sufletul meu curat,kre sa-ti aminteasca de mine...shi azi...shi maine...O VIATA




Statusuri haioase nr.18:

la fantana de la poarta un baiat judeca o fata judecata E PLACUTA O ia in brate si-o saruta




Statusuri haioase nr.19:

Iubesc dar cel ales nu simte dragostea adevarata dar... eu astept pana va simti adevarata dragoste




Statusuri haioase nr.20:

m-am indragostit de tine....dar tu mi-ai intors spatele...esti cu alta...eu te iubesc...dar tie nu-ti pasa....ti-am spus ca te plac....si mi-ai spus ca nu-ti pasa...m-ai ranit...dar am sa te uit



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu