Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

eu il iubesc,

el nu-si da seama

cand ii vorbesc ,

astept ,sa-mi spuna

si el TE IUBESC!




Statusuri haioase nr.2:

te ub la nebunie ca pe-o coada de scrumbie; coada o mananc iar pe tn te arunc.




Statusuri haioase nr.3:

a ne iubi nu inseamna doar a ne privi unul pe altul,ci mai degraba,a privi impreuna in aceeasi directie




Statusuri haioase nr.4:

nu mai stiu ce sa cred, e o obsesie nebuna, te iubesc cu adevarat sau te urasc stii ca nu te suportam apoi asa intamplator am inceptut sa vorbim mai multe; tu imi spuneai despre tine eu despre mine si cand ochii nostri s-au intilnit pentru prima data s-a intimplat ceva in interiorul meu dar si in al tau pentru cateva secunde ne-am blocat si apoi am inceput sa zimbim unul altuia fara teama




Statusuri haioase nr.5:

Ti-as darui inima toata,

Dac-as stii ca ti-e iubirea''asigurata''

Macar pentr-un veac si jumatate,

Daca pentru-o vesnicie nu se poate .




Statusuri haioase nr.6:

yubi, cand intri, da-ti doua palme shi iesi:))




Statusuri haioase nr.7:

dak crezi in iubire crede mai departe pt ca niciodata nu te voi uita...dak vei fii toata viatza cu el si pe mn m-ai abandonat pt el nu ai dacit un dignostic "ESTI PROASTA"




Statusuri haioase nr.8:

totul e ca o lume de cristal iar eu sunt doar un cib de sticla




Statusuri haioase nr.9:

DRAGOSTEA E O SAGEATA CE ITI FACE RANI DE FOC...SUFERA CEL CE IUBESTE.....CEL IUBIT ISI BATE J0C...




Statusuri haioase nr.10:

sarutati miinile mamei si nu la toate curvele!!!




Statusuri haioase nr.11:

ce frm esty ca o zana din boschety




Statusuri haioase nr.12:

in lume sunt 8 minuni 7 dintre ele le stie toata lumea a8a o stiu doar eu esti tu iubirea mea ........




Statusuri haioase nr.13:

CAND TE DOARE




Statusuri haioase nr.14:

Trecand Peste toate..Lasand in spate soapTe..noapte duPa noapTe.. Gandindu-Ma la moarte .. las amintiri prin fapTe ! .. Distanta Ne desparte dar poate..voi reuji sa-ti fiu mereu aproape l-am IUBIT, IL MAI IUBESC CE SA FAC, NU-L POT UITA ASTA-I VIATZA; IL ASTEPT POATE II REVINE MINTea LA LOK SI SE VA GANDI SA SE IMPAKE CU MINE; TE IUBESC!




Statusuri haioase nr.15:

Mi-as dori sa fii cu mine,

Sa ma minti frumos si mult,

Ale tale ''prostioare'' ,

Numai eu stiu sa le-ascult .




Statusuri haioase nr.16:

te iubesc moolt iubire ..... hai ... hai sa ... hai sa ne .... hai sa ne f .... hai sa ne fu ..... hai sa ne furam timp pt o cafea ::D:D:D:D t\'ube iobile:X:X:X:X




Statusuri haioase nr.17:

CÂND INIMA ÎȚI CERE ( , )..........NU PUNE ( . )




Statusuri haioase nr.18:

2 buze la patrat se numeste sarutat




Statusuri haioase nr.19:

de iubire




Statusuri haioase nr.20:

Plangand, te-aı nascut pe acest pamant,iar cei ce te asteptau te asteptau razand.Incearca ca atunci cand te vei stıge...sa-i parasesti razand pe cei ce te vor plange.......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu