Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Mama spune că eu trebuie să fi fost un copil talentat, pentru că ea cu siguranţă nu ar fi plătit pentru mine!




Statusuri haioase nr.2:

Poate nu sunt la fel de draguta ca ea,poate nu fac tot ce face ea,dar ce fac eu stii doar tu...ce face ea,stie tot orasul;)




Statusuri haioase nr.3:

DND-lucrez 25 d ore p zi




Statusuri haioase nr.4:

orice femeie vrea un pestisor de aur chiar si sor'ta, eu nu's de aur dar sti k sunt pestele lu' ma'ta




Statusuri haioase nr.5:

aLBastRu este scRISul k CarE eU tASt3Z, fRUm0aSA e fatA P3 cARe eU o abuRESk...




Statusuri haioase nr.6:

Without ALCOHOL,life would be F**KED UP!!!




Statusuri haioase nr.7:

Cine nu`mi citeste statusu ii dau 1000 $




Statusuri haioase nr.8:

cine nu ma inghite....sa ma suga




Statusuri haioase nr.9:

PROFA:DE UNDE VINE DUNAREA?

ELEVUL:DE LA DUMNEZEU.....VOT PLS




Statusuri haioase nr.10:

frunza verde ca libanu stau pe drum si-mi numar banu ....





vot pls...




Statusuri haioase nr.11:

Dac'as fii o porumbitza

Ash iubi un porumbel

Dar asha sunt o fetitza

Sh iubesc un baietzel! :x




Statusuri haioase nr.12:

Asa obscur,...nu-mi place sa-njur!

Si d-aia-tzi spun:

MA DOARE-N partea musculoasa dindarat a corpului, situata mai jos de spinare,.... DE TINE!.




Statusuri haioase nr.13:

Vrei sa simti respiratia gura la gura a celui de langa tine ? Vrei sa te simti atins si mangaiat de celalalt ? Ia autobuzul!

pls dak vrei da un vot

pwp la totzy (nu chiar)




Statusuri haioase nr.14:

esti atat de buna incat mi-a trecut un impuls prin muschi cand te-am vazut[...]




Statusuri haioase nr.15:

Acum degeaba recunosti ca m-ai mintit,

Oricum nu mai conteaza,....

Iubirea mea de-acum s-a ofilit,

Precum un trandafir uscat,...

Uitat de mult in vaza...




Statusuri haioase nr.16:

_)_-indreapt-o!




Statusuri haioase nr.17:

nu stiu




Statusuri haioase nr.18:

A-nceput de ieri sa cada

Cate-un moldovean pe strada

Cu casetofonu'n mana

Nemancati de-o saptamana

Aveau tenesi in picioare

DOMNU LUI STEFAN CEL MARE




Statusuri haioase nr.19:

Munca nu a omorat niciodata pe nimeni dar de ce sa risti?




Statusuri haioase nr.20:

stau cu mine de vorba



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu