Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

in aceasta zi

eu iti voi spune

o mica soapta

eu te iubesc




Statusuri in versuri nr.2:

ieshi date` ka`mi bag ! :)




Statusuri in versuri nr.3:

de-as avea o porumbita , q chip alb de copilita , copilita blandisoara..ca o zi de primavara catu-ti tine ziulita i-as canta doina ,doinita...i-as canta-o-ncetisor soptint soapte de amor!!!!!.....




Statusuri in versuri nr.4:

Am plecat sa colindam dOmn dOmn sa'naltam

Cand diriga nu'i acasa dOmn dOmn sa'naltam

Si cand sare de pe casa dOmn dOmn sa'naltam

Domn dOmn sa'naltam

Ca sa dus cu fututu' dOmn dOmn sa'naltam

Ca s'o futa canguru dOmn dOmn sa'naltam

Ca s'o futa canguru dOmn dOmn sa'naltam

Domn dOmn sa'naltam

Canguru' era virgin dOmn dOmn sa'naltam

Si prOfii o iau din plin dOmn dOmn sa'naltam

Si prOfii o iau din plin dOmn dOmn sa'naltam

Domn dOmn sa'naltam



bYy bebeLush@ :x




Statusuri in versuri nr.5:

uni se lauda ca au de toata.....yo ma laud numai cu tn, ca langa tn de toata am parte,esti comoara pt mn....




Statusuri in versuri nr.6:

nu imi plak




Statusuri in versuri nr.7:

nu iubi un fotbalist cai un lucru foarte trist cand e dragostea mai mare isi ia mingea si o taie




Statusuri in versuri nr.8:

Am vrajeala necesara .........pentru orice domnisoara :-*




Statusuri in versuri nr.9:

““Si poate intr`o zi o sa merite si`o sa dai,Dar niciunu nu merita ,nici cu paru`n cap sa`i dai ,Si stii bine,au mult tupeu, Dekt sa suferi ..mai bine`o arzi cu`n derbedeu byy ~V`agaboanda P`epelino!!:X




Statusuri in versuri nr.10:

Uneori, imi aprind tigara, odata cu gandul

Ca va veni si ziua cand voi rupe foile, trecutul

Toate zilele in care am plans, si am strigat

Disperata dupa un semn cum ca am visat

Blestemata soarta, a lasat suflete plangand

Nu i-a pasat, i-a luat viata precum un gand

De ce as zambi in lipsa lui? nu am motive

Nu sunt suficiente sa scot amarul din mine

Cum as putea uita privirea lui pura, rece

Trupul lui cazut pe un asfalt dur ... de ce

De ce tocmai el, de ce in floarea vietii

A fost nevoit sa dea cu pace sortii mortii

Nici de as putea, n-as uita acest capitol

Despartirile nu se uita nici cand pici la sol

Dar eu am ratat momentul sa-i spun pa

Si vezi tu copile, e degeaba piesa asta




Statusuri in versuri nr.11:

Da-mi putin din dulcele amar

Ce mi-l dai mereu si-apoi dispari

Da-mi sarutul noptilor de rai



Gesturi si vise

Atingeri interzise

Zi de zi ma cert cu mine

Nu pot renunta la tine...:X:X




Statusuri in versuri nr.12:

Fi-ti atenti la cea mai tare poezie a lui Eminescu:



Sonmoroase profesoare,

Pe la clase se aduuna,

Se ascund dupa catedra

Noapte buna...!!!!





Si elevii toti suspina,

Catalogul negru tace,

Chiar si creta de pe tabla...

Somu-si face.





Iese un elev la tabla,

Printre cifre sa se-ncurce,

Fie-ti zecele aproape,

Lasa proful sa se culce...





Peste-a fizicii probleme,

Elevul sterge tabla luna...

Totu-i vis si armonie,

Cand se suna…




Statusuri in versuri nr.13:

Cei care ma critica si ma invideaza vor doar sa ma schimbe, pt ca vad in mine ceea ce nu vor fii ei niciodata.




Statusuri in versuri nr.14:

Rad cu tine si glumesc, poate crezi k te iubesc.. Eu iubesc,dar nu pe tine, knd am timp iti spun pe cine..:">




Statusuri in versuri nr.15:

iubirea-i un ocean,sunt prinsa-n el de-un an,n-as vrea s-ajung niciodata la mal...traiesc din fantezii,visez la nebunii,e o poveste pe care o stii..




Statusuri in versuri nr.16:

bani gheata vrem tu tre sa ni dai ca daca nu sti bine ca iti iei bye-bye




Statusuri in versuri nr.17:

Cand moartea imi va spune

Sa parasesc pamantul

Cand oameni fara mila

Imi vor sapa mormanutul...

Cand zile pentru mine

Nu vor mai exista

Atunci dar nici ATUNCI

EU NU TE VOI UITA



party...::X:X:X...besk fetele mele...pwp faaa




Statusuri in versuri nr.18:

Daca el e suparat

Nu il deranja

Nu te supara

Sti k asta el nu vrea



Trebuie sa intelegi

Dai si tu dreptate

Lasal sa se calmeze

Poate ii trece peste noapte




Statusuri in versuri nr.19:

Noi iubim un {fotbalist}:" Ca e lucru cel mai trist:;' ,cand e dragoste ma dulce:..........Isi i-a minge se se duce:];'{};;




Statusuri in versuri nr.20:

DND.....dau q coasa pe sub pat!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu