Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

foaie verde lamaite

profu de mate guita

foaie verde si-o lalea

cacamasi in gura ta

foaie verde solzi de peste

uite prostu cum citeste:)):))=))

foaie verde de cacat uite-asa am terminat:))




Statusuri in versuri nr.2:

Prietenia'i importanta...ca sa fii ceva in viatsa...dar dak nu o ai..niciodata nu voi fi ceea ce iti doreai




Statusuri in versuri nr.3:

i love you....i want you ai vrea tu




Statusuri in versuri nr.4:

Dragul meu iubit tampit,

te iubesc ca-n prima zi,

si chiar daca era deloc

iti daruiesc un pistol.

Ial,

dute si te impusca-n mare

si scutestema de tot si toate. By Ty@




Statusuri in versuri nr.5:

i love




Statusuri in versuri nr.6:

inima mea bate

nu mi-am scris la mate

si nici la romana

de o saptamana

la istorie-is bata

la sport trag o tranta

maine am lucrare

fix in cur ma doare




Statusuri in versuri nr.7:

Daca as fi un cub de gheata ti-as aluneca pe fata,pe buze te-as saruta sub tricou eu ti-as intra,ti-as ajunge la burtica ca sa-ti dau la gaurica,te-as pune langa butoi ca sa facem sex noi doi te-as pune si pe masuta sa-ti dea la puta:));)




Statusuri in versuri nr.8:

te iubesc la nebunie

capiun drac in colivie




Statusuri in versuri nr.9:

Alerg incep inspir talent

ca sa strig in gura mare

Viata n-are nicio valoarea..:D




Statusuri in versuri nr.10:

sunt cea mai frumoasa fata de baieti apreciata fite si tupeu asta-i stilul meu

indragita si stilata sunt o fata adevarate va pup pe toti




Statusuri in versuri nr.11:

...Sunt Focul Care Arde `n Ploaie , Sunt Focul Kare Nu Se Stinge , Sunt Departarea Ce Pare Aproape , Sunt Inima Tare Kare Invinge...:X:XX:X:X:X:X



by @d@




Statusuri in versuri nr.12:

merge tare




Statusuri in versuri nr.13:

daca pozele ar vb , amintirile ar fi vi am sti iar ce gandeam




Statusuri in versuri nr.14:

In padure.

Pe iarba stau.

Si ma gandesc la tine.

Admir soarele cum straluceste.

Si simt ca ma privesti.



In copac mam catarat.

Sa privesc neincetat.

Luna cum apune sus.

Si incet cum creste mare.



Stelele apar pe cer.

Le privesc .

Nu ma opresc.



Una cazatoare apare.

Cade-n jos.

O privesc.

Ma rog.

Si ii zic.

Sa ma iubesti.

Mereu. SerbaN Irina:X:X:X:X (:X:X:Xbu:X:X:X)




Statusuri in versuri nr.15:

Mi`am dorit mereu sa te strang la pieptul meu...dar uh pe alta o iubeai si pe mine m-ntristai..plangeam mereu k nu esti al meu si meru speram k poate o sa fi dar nu vei fi niciodata...asa ca degeaba sper la imposibil:((




Statusuri in versuri nr.16:

colo sus in cimitir

joaca noaptea

mortii-n sir

dak ai cv cu mnee

o sa am un lok si pentru

TNEEEEE




Statusuri in versuri nr.17:

dragostea este prea grea sa o duci pe umeri da ce sa faci iubeste si nu suferyy




Statusuri in versuri nr.18:

daca vrei sa te bati atunci batete cu mn daca nu vrei sa te bati atunci batete cu tn da stai frate ca nu totul se face din moralitate




Statusuri in versuri nr.19:

dragutza is aja ma fakut mama invidiosi??asta e soarta




Statusuri in versuri nr.20:

Iubirea e doar un cuvant adresat tie

si nu mi-l trimite mie

cii trimeleul lu ala care citeste

ca-l iubesc sa moara pesti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu