Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

lAnga tine sant cea mai fericita ca te iubesck shi sant iubita tu ejti dragostea mea mare tu imi dai alinare ....

By P`etra pt Izabella




Statusuri iubire nr.2:

Mie buzele-mi poftesc

Dupa cel ce il iubesc.




Statusuri iubire nr.3:

un baiat prostit o data,a iubit si el o fata,si vazand ca nu'l iubeste si'a strans nasul cu un cleste:)):)):))




Statusuri iubire nr.4:

te [...] pe gura




Statusuri iubire nr.5:

la la t iubesc




Statusuri iubire nr.6:

te parlesc te soimanesc...du'te draq k de data asta nu glumesc1 :))




Statusuri iubire nr.7:

Dragul meu iubit,

Prost shi cam tampit,

Iti trimit din departare

un sicriu shi-o lumnare!



Dragul meu iubit,

Drag shi pre iubit

!t! trm din d3partar3

Un pupik shi o scrisoare!!!:*



Dak-as fi o porumbita

As iubi un porumbel

Dar eo sunt doar o fetitza

Si iubesc un baietel!:X




Statusuri iubire nr.8:

As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat te iubesc… ”




Statusuri iubire nr.9:

Cand cnv zambeste se spune k un nou fluture se naste; Dak e adevarat inseamna ca eu am peste 1.00000000000000 de fluturi in stomac pt k tu mha faci sa zambesc zilnic




Statusuri iubire nr.10:

dragostea pe care o daruim mai departe este singura pe kare o pastram pentru noi....:)




Statusuri iubire nr.11:

lasa dracului si dragostea ca oricum odata si o data se va termina toate




Statusuri iubire nr.12:

te iubesc sau te iubeam...te tin de mana sau te tineam...te sarut sau te sarutam...te imbratisez sau te imbratisam...rapunsul e la tine...pentru ca dragostea e ca un labirint nu ii gasesti niciodata raspunsul !!!




Statusuri iubire nr.13:

sunt o fata ore care pe care o plac toti baiii




Statusuri iubire nr.14:

te iubesk am scris pe o raza de soare si te doresc am scris pe zapada si un sarut pe buzele tale senzuale




Statusuri iubire nr.15:

Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine:((((




Statusuri iubire nr.16:

te iubesc 12 luni dintr-un an . 7 zile din saptamana , 24 de ore dintr-o zi , 60 de sekunde dintr-un minut si daca ar mai fi o secunda te-asi iubi si atunci




Statusuri iubire nr.17:

iubeste pe cei care te iubesc si nu pe cei care te dau la o parte




Statusuri iubire nr.18:

te iubesc asta ii cel mai important lucru




Statusuri iubire nr.19:

chiar dak esti departe...de mn..asta nu ma face sa ma opresc,,,sa te iubesc..dar totu depinde de uh..




Statusuri iubire nr.20:

e foarte frumos sa iubesti si sa fi iubit



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu