Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

te privesc in ochii si vad stelele stralucitoare iti sarut buzele si simt soarele fierbite te tzin de mana si te strang atat de tare apoi imi zic :VIATA MEA FARA TINE NU AR AVEA PARTE NICI DE SOARE NICI DE STELE NICI DE IUBIRE"":*:X:x:x




Statusuri iubire nr.2:

tareeeee........




Statusuri iubire nr.3:

●●●●●|͇̿L͇̿|͇̿O͇̿|͇̿V͇̿|͇̿E͇̿|●●●●●




Statusuri iubire nr.4:

Te iubesc .te doresk.

Nush deam cit sa ma vorbesk




Statusuri iubire nr.5:

Lacrima

Odata

Veghea

Etern.......pe obrazul thau:*:*8-|




Statusuri iubire nr.6:

te iubesc ingerash




Statusuri iubire nr.7:

cand esti trist adu-ti aminte de clipele kre te-au facut sa razi ;) viatsa e rOz daca o pictezy u :)




Statusuri iubire nr.8:

mami dak ai sti cat ma gandesc eu la tine ...

tu nu dai nimic si nu mi-e bine :(

plang acasa,la scoala...in biserica,peste tot :((

si cik tu ai vrut sa-mi aratzi ce poti...chiar tot?!

lacrimile de-ar fi stele

s-ar face un Soare mare

si nu ar mai fi rele ...




Statusuri iubire nr.9:

daca te desparti de mn te duci la alta,daca de desparti de ea te intorci la mn,ce crezi ca e in sufletul meu sau in inima mea.....cine te crezi gigolo:)):X:X:X




Statusuri iubire nr.10:

te yubesc !

te doresc !

daca vrei iti jur !

yo nu glumesc




Statusuri iubire nr.11:

as iubi vantul,

dar el mereu fuge,

as iubi fulgerul,

dar el ma va strapunge,

as iubi ploaia ,

dar ea ma va stropi,

te-as iubi pe tine,

dar tu ma vei iubi??????????????




Statusuri iubire nr.12:

Am o inima care la doi se imparte

Esti aproape si totusi ...atat de departe




Statusuri iubire nr.13:

te-am cunoscut cand plangeam nu credeam ca te voi iubi dar acum ca te iubiesc vreau din nou sa te intalnesc...te iubesc multtttt




Statusuri iubire nr.14:

te iubesc dar nu stiu cum sa-ti spun..




Statusuri iubire nr.15:

ne-am certat dar stiu k ne vom impak.....te-ai suparat da stiu k iti va trece.nu ti-am spus niciodata dar sincer TE iubesc................by moonye




Statusuri iubire nr.16:

:X:X




Statusuri iubire nr.17:

te iubesc mult Andrea Ghenetea




Statusuri iubire nr.18:

ai plecat in noaptea plina de stele ,,,miai promis ca o sa dansam printre ele ..aceasta poveste ///nu are un bun sfarsit...a cazut tot ce noi am zidit .....




Statusuri iubire nr.19:

"EU ti'as DA si INIMA cum numele MEU pe IA sa o TI in PIEPTUL tau si JUR K N'MI PARE RAU" ....x:x:x:x:x:x:x:x:-*:-*:-*




Statusuri iubire nr.20:

E greu sa iubesti, si va fi intotdeauna, dar adu-ti aminte ca cineva

te iubeste, si acela sunt EU



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu