Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Cand vei gasi o floare, Pe un drum inflorit Sa iti aduci aminte, Ca eu te-am IUBIT!!!




Statusuri iubire nr.2:

Intrebarea pe care o sa mi-o pun mereu e : "de ce l-am iubit pe el, dupa cate mi-a facut,de ce ma gandeam la el,de ce am plans atat de mult pt el...DE CE?"




Statusuri iubire nr.3:

Nu are rost sa plang pentru tot ce trece,

Oricum, toate trec incet, si ma lasa rece,

N-are rost sa ma apar si sa fiu pe faza, Nu sunt inger pazitor, nici caine de paza ;)




Statusuri iubire nr.4:

indiferenta,...

atitudini incerte,...

incet, incet, ma vei pierde!




Statusuri iubire nr.5:

A yubi e bine dar sa stii pe cine, nu yubi in zadar pe orice MAGAR =))




Statusuri iubire nr.6:

mi-am gasit iubitu-acum

se numeste nu stiu cum,

e puternic, crapa piatra,

dar nu stie ce-i cravata

:))




Statusuri iubire nr.7:

pt baietii cu ochii verzi




Statusuri iubire nr.8:

de compasiune




Statusuri iubire nr.9:

fata e o barca baiatul i un pilot cine nu iubeste e un idiot




Statusuri iubire nr.10:

cand iubesti pe cineva te rog nu-l asculta; tot raul ti-l vrea; dar mai bn asculta-ti inima cxa ea stie ce vrea




Statusuri iubire nr.11:

de viata




Statusuri iubire nr.12:

vorrei essere un pulcino..per salire sul tuo cuscino non per dirti piu..piu mah per dirtti ...AMORE MIO




Statusuri iubire nr.13:

te iubesk dorin




Statusuri iubire nr.14:

In fiecare nopte, Imi apareai in vise, Nu stiam cine esti... Intr-o zii... Te`am vazuth, Erai atat de frumos... Din aceea clipa M-am indragostit de tine... Imi doream sa fii al meu In fiecare seara Vorbeam prin orice cale Pana intr-o seara,cand, M`am hotarat sa`ti spun ce simt... Adunasem fiecare litera Si nu stiam cum sa`ti spun.........Tu m`ai ajutat ji intr-un final, Ti`am spus TE IUBESC ! ! !......




Statusuri iubire nr.15:

super




Statusuri iubire nr.16:

daca cnv iti supune ca te iubeste sa nu-l crezi niciodata pt ca iubirea se face prin fapte nuh prin vorbe




Statusuri iubire nr.17:

dragostea este ca bolile contagioase:cu cat iti este mai frica cu atat esti mai expus




Statusuri iubire nr.18:

chiar dak u nu stii cat de mult te yubesc ,m-ai uitat complet si chiar nu vreau sa regreti k ai sa ma pierzi de tot




Statusuri iubire nr.19:

de ploaie te potzi ascunde.. dar de dragoste n-ai unde




Statusuri iubire nr.20:

pot sa imi iau gandu' de la orice dar de la tine, Crystyna, nu pot; sunt dany colegu'tu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu