Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Floare floricica mea,

Eu mereu te ingrijesc

Iti dedic iubirea mea,

Si la tine ma gandesc...

(by Mika&Chriss)




Statusuri iubire nr.2:

Ca te`am vazut,e vina mea / Ca mi`ai placut,e vina ta /Ca te iubesc nu ma`ntreba / Saruta`ma si vei afla;):-*x




Statusuri iubire nr.3:

tbx vanesa




Statusuri iubire nr.4:

Hai sa ne inpartim lumea ....... luna mie, stelele tie.... oceanul mie. Pamantul tie ......... dar mai bn totul tie si tu mie...




Statusuri iubire nr.5:

Ştiu că suntem tineri.

Şi ştiu că ai să mă iubesc. :X:X:X:X

by Lady GaGa




Statusuri iubire nr.6:

As vrea sa scriu pe cer ca te iubesc dar sunt prea micuz sa fac un lukru asa de mare da in inima mea esty numai u si te iubesc cu toata inimuza mea mikuza




Statusuri iubire nr.7:

Dragostea este sentimentul cel mai mare ,care face minuni ,care faureste oameni noi ,creeaza cele mai mari valori morale.




Statusuri iubire nr.8:

de 7 ori in 6 seri prin vise imi cutreieri din 5 povesti in 4 esti sami spui ca ma iubesti din 2 lumini doi ochi sunt ai tai iubito unul este candul care ma facut sa cant pentru tine.!.!.!




Statusuri iubire nr.9:

de ai fi o floare de bujor

te-as sadi in dormitor

ziua te-as uda

noaptea te-as saruta




Statusuri iubire nr.10:

as vrea sa stiu cit de tare tzin la tine ...stiii mitza ceia care sta in ploie de cinci zile asa de tare tzin la ea ..ca-m uitat de tine ....




Statusuri iubire nr.11:

si ma jur

sa-nebunesk

viatza mea yo te iubesk

sh strig in gura mare

Te quiero atat de tare




Statusuri iubire nr.12:

funy




Statusuri iubire nr.13:

Cel mai ieftin mod de a invinge un dusman...e a te da drept prietenul lui.by Gaby S;)




Statusuri iubire nr.14:

Mila,knd nu e insotita de o iubire infinita,e mai ofensatoare decat dispretul.by Gaby S;)




Statusuri iubire nr.15:

Chiar dak jtiu k minte..Prefer sa'l cred..Dekt sa simt k'l pierd..




Statusuri iubire nr.16:

larysutza15




Statusuri iubire nr.17:

nu-mi vine sa cred ma-m despartit de el crezand ca-l pot uita dar mai rau am facut acum noptile mi le petrec plangand dupa tine...:((




Statusuri iubire nr.18:

Te iubesc ca o pastaie

Ce se arde in tigaie

Dar daca mai inselat

La gunoi te-am aruncat!Te IuBeSc!:X:X:X:X:X:X:X:-*:-*:-*:-*:-*




Statusuri iubire nr.19:

Am cautat flori,

Si am gasit ape.

Am cautat ape,

Si am gasit soare.

Am cautat soare,

Si am gasit iubire.

Le-am adunat pe toate , si te-am gasit pe tine.




Statusuri iubire nr.20:

TE-AM IUBIT TREI CLASE LA RAND ACUMA NU TE MAI IUBESC DAR IMI LIOPSESTI SI TE IUBESC:X:-*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu