Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

vreau sa aud dak stii care e diferenta dintre a te place si a te iubi,dintre multe femei si femeia ta.....toate te vor dar nicuna nu te va iubi ca mine




Statusuri iubire nr.2:

am in kasa un tablou si in el e chipu tau cateodata as vrea sa-l sparg dar in el am cei mai drag.TE IUBESC BEBE




Statusuri iubire nr.3:

SARUTUL TAU....este visul pentru kre ma trezesc dimineatza...:X




Statusuri iubire nr.4:

ce iti place cel mai mult la un baiat? A.e dragut si nu ma intreseaza cum se comporta B.se comporta bine si nu ma intreseaza cum arata C.e dragut si se comporta bine D.cum saruta E.fata lui de fetita care invata pana moare.




Statusuri iubire nr.5:

Stau langa tine,dar tu o vrei pe ea..ea are 11 ani,eu am 15..tu o vrei pe ea..:((:((..numai pentru k eu am ajuns prea tarziu..raduleeeee..te iubesc bah nen..te ador..cand ma privesti,ma topesc.inima imi bate k o toba numai cand imi zambesti:X:X:X




Statusuri iubire nr.6:

Iubesc in tacere si iubesc curat...caci pe cel ce il iubesc...nu isi da seama cu adevarat...iubesc in tacere si ibesc curat...ca sa moara lumea de drag...iubesc in tacere si iubesc curat...sa imi ia inima foc de draganu ce til port tie:*:*:*:*:




Statusuri iubire nr.7:

te `yubesc` k` am `placere `si` te` voi `yuby `mereu `pana ` ce` pamantul` moale` va` cadea` pe `pieptul` meu`:-




Statusuri iubire nr.8:

Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea!Cu drag,Cineva!




Statusuri iubire nr.9:

Ce sens mai are sa spui cuiva "te iubesc!", atunci cand el nici nu te mai baga in seama ??by mitsuLika




Statusuri iubire nr.10:

Daca as putea,as pune in piept la tine inima mea ca sa bata pentru mine,sa ma iubesti altceva sa nu iti mai doresti!




Statusuri iubire nr.11:

toata lumea shtie cuv. te ubesk da nimeni nu il spune din suflet




Statusuri iubire nr.12:

Nu sunt cum sunt cand tu ma vezi,

Ci sunt cum sunt cand ma visezi,

Deci dormi mai mult ca sa visezi,

Sa vezi cum sunt cand nu ma vezi




Statusuri iubire nr.13:

chiar dak dragostea e un joc intra in el pentru a nu pirde jocul vietzii...

Lucya...;)




Statusuri iubire nr.14:

statusuri de dor




Statusuri iubire nr.15:

bai fetelor....uneori jur ca baietyy sunt niste fraiery, pun botu'...ce sa le faci, asta-i �
Era odata o fata oarba... si s-a izolat de toti si toate... nu vroia sa stea cu ea decat prietenul ei. Tot ce-mi doresc mai mult e sa pot vedea lumea din jurul meu, spunea ea... -Vrei sa te casatoresti cu mine? i-a propus intr-o zi baiatul... -Nu ma voi casatori daca nu pot vedea... ...La ceva timp, pt fata a aparut o pereche de ochi donati... a putut vedea si in momentul cand s-a uitat la prietenul ei a vazut ca si el este orb... -"Nu ma pot casatori cu un orb"... a spus fata si s-a intors sa plece... Inainte sa dispara sunetul pasilor ei, baiatul i-a soptit : "sa ai grija de ochii mei te rog" ...




Statusuri iubire nr.16:

mi-e dor de tine

de buzele tale senzuale...

vreau sa te am aproape

sa te strang in brate

sa te sarut.

sa ne imbatam cu dragostea

ce ne imbratiseaza toata noaptea

dimineata, sa ne trezim imbratisati

si sa o luam de la capat.




Statusuri iubire nr.17:

iarta`ma k te`am iubit

iarta`ma ca te`am ranit

iarta`ma k tzi`am zis "PA"

Si`ai plecat din viatza mea...





Acum suntem doi straini

Am uitat de tot,de lacrimi

De suspine si ed shoapte

Ce ne legau de departe...





Am greshit prin vorbe...fapte

Au fost spuse la`ntamplare...

Dar tot ce`a fost va ramane..

5 luni au lasat mari urme





Nu vreau nik de la tn...

Stiu k totul a fost chin

Sa te tzin langa mine

Cand dragostea a pierit





Vreau doar sa itzi ecr iertare

Pentru tot raul facut..

Si sa`tzi multzumesc din suflet

K m`ai invatzat sa lupt........









|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

V

V

V

PTR DRAGOSTE..............




Statusuri iubire nr.18:

Daca dragoste ar putea fi evitata doar inchizind ochii ,nu as mai clipi niciodata de frica sa nu las vreo secunda fara sa fiu indragostita de tine.




Statusuri iubire nr.19:

a fost o data,

un mos si o baba,

mosu a spus,

eu mor!!!

iar baba a spus,

iti dau ignorre




Statusuri iubire nr.20:

Sopteste-mi dorinte. Doreste-ti in soapta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu