Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

de multe ori am strans tarmul in brate, de dorul tau, dar valurile m-au cuprins si m-am inecat dar totusi am supravietuit. Acum te iau in brate si sunt inecata de valuri de dragoste.




Statusuri iubire nr.2:

Ne-am cunoscut dintr-o intamplare.... a fost dragoste la prima vedere... ne-am iubit.. dar lumea de azi... atat de mult barfeste incat nimeni nu mai poate fii fericita....




Statusuri iubire nr.3:

O IUBIRE pe kre ejti nevoit S'O PASTREZI nu reprezinta nimic.




Statusuri iubire nr.4:

te uibesc ejti totu pt mine in afra de cuvantul tot




Statusuri iubire nr.5:

Imi amintesc cum in genunchi te rugam nu pleka...iar tu stateai in fata mea si nu-ti pasa suferinta mea...!!!!!!!!!:(:(




Statusuri iubire nr.6:

Un VIITOR stralucit SE VA BAZA intotdeauna pe UN TRECUT UITAT. Nu vei putea merge INAINTE pana cand nu vei lasa in URMA esecurile si suferintele trecute. bY Sir-NyCkY(a.k.a nicu_little_viruss)




Statusuri iubire nr.7:

daca te uitzy la meen sa nu ma atingi,daca ma atingi sa nu ma sarutzy iar daca ma sarutzy sa nu te opresti:x horick bolundu




Statusuri iubire nr.8:

dragostea este suferintza si cum toti fug de suferintza doar putini iubesc




Statusuri iubire nr.9:

___^Sh dak e asha tuh eshti un inger ptr mno:-)

^Vreau aqm sa zbor , spre paradisul tau

^Shi da e asha eu te ubex:X la nebunie

^toata viatza ta e paradisul meu



^Aaa , aaa , aaa ,aaa ,aaa

^aaa , aaa , aaa ,aaa ,aaa



^mii de mesaje shi cadouri tot asha;;)

^nu shtiu d ud sunt , dar eu sigru voi afla :-?

^cineva ma qcerit , cnv ma fermecat 8->

^nu shtiu cn e dar azi noapteI-) l`am visat



^si u ai aparut shi miai spus k sunt dl u

^eu n team crezut [-x , dar t miai dovedit





^Vreau aqm sa zbor , spre paradisul tau

^Shi da e asha eu te ubex:x la nebunie

^toata viatza ta e paradisul meu





^Aaa , aaa , aaa ,aaa ,aaa

^aaa , aaa , aaa ,aaa ,aaa



^nu vreau palate , iar mashini nici kiar atat

^eu te vr p u s te port meeu in gand8->



^tuh kiar mai qcerit :x,

^kiar mai fermecat

^nu shtiu cn eshti:-??

^dar mereu team cautat:-?



^shi u ai aparut

^shi miai spus k kiar tzii la mn

^eu nu team crezut[-x ,

^dar u miai dovedit





^Sh dak e asha tuh eshti un ingerO:-) ptr mn

^Vreau aqm sa zbor , spre paradisul tau

^Shi da e asha eu te ubex la nebunie :X

^toata viatza ta e paradisul meu



^aaa ,aaa,aaa,aaa

^aaa,aaa,aaa,aaa,



^shi dak e asha

^shi dak e asha

^sigur sigur e asha





^Sh dak e asha tuh eshti un inger ptr mnO:-)

^Vreau aqm sa zbor , spre paradisul tau

^Shi da e asha eu te ubex la nebunie :X

^toata viatza ta e paradisul meu



^aaa , aaa , aaa , aaa

^aaa , aaa , aaa , aaa^___



^___^bY : MycUtzZzA^___^

^-->> o_O




Statusuri iubire nr.10:

Din apa marilor as vrea sa impletesc Cuvantul dulce “TE IUBESC” Si tie sa ti-l daruiesc, ca esti tot ce imi doresc! “




Statusuri iubire nr.11:

FEMEILE sunt ca locurile de parkre....................................alea bune sunt ocupate numai de handikpati




Statusuri iubire nr.12:

Te iubesc.. am scris pe zapada... dar razele soarelui vor sterge aceste cuvinte.. Te iubesc am scris pe plaja... dar un val obraznic... v-a lua cu el in adancuri aceste 2 cuv... ESTE SCRIS TE IUBESC IN INIMA MEA SI DE ACOLO NIMENI NICIODATA, NICIODATA NU V-A PUTEA SA LE STEARGA... pentru ca te iubesc.. si o sa te iubesc cat voi exista




Statusuri iubire nr.13:

ca te am intilnit e vina destinului,ca m-am idragostit e vina ta,ca esti iubirea mea e vina fericirii




Statusuri iubire nr.14:

Tu poti sa te-ndoiesti

de soare,

De focul ce scanteine in

stea,

De legile nemuritoare,

Dar nu si de .........

Iubirea mea !




Statusuri iubire nr.15:

te-am iubit atat de mult si u ai ras de mn....akum a venit ji randul meu:D:D:D




Statusuri iubire nr.16:

{ in dragoste nu exista legea } iar cel care indrazneste sa impuna o lege inseamna k nu stie ce e iubirea} iubirea e un sentiment kre tre trait l maxim }




Statusuri iubire nr.17:

``Miere? Nu.. Zahar? Nici.. Indulcitor? Deloc.. Imi pare rau, dar nu gasesc nimic mai dulce aici decat o dragoste adevarata``




Statusuri iubire nr.18:

dragostea e o pagina dintr-o viata daca o rupi nu mai ramane dragoste iar pentru lume tu ejti cv pentru cv e lumea cu dragoste si admiratie cv




Statusuri iubire nr.19:

O lume in care ne iubim si tu ma stii, ma ai,ma vrei, iar eu...eu te privesc si nu'mi ajunge,te simt si nu ma satur, te am si te mai vreau...si te mai vreau...si te mai vreau...




Statusuri iubire nr.20:

kand cel iubit isi bate joc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu