Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Într-un coş cu viorele

Cântau două păsărele.

Una cântă TE IUBESC!

Alta cântă şi mai bine

TE IUBESC NUMAI PE TINE!




Statusuri iubire nr.2:

o lacrima a curs si am simtit k mor cand miai spus k sa terminat suferinata tremur in fata ta imi vreau inima inapoi tu ai luoato k tine si ai distruso...te urasc asa de tare .....k o iubesti pe ea nu pe mn...dar nu te pot scate din inima:((




Statusuri iubire nr.3:

iubirea ? ce-i iubirea ? poate ne intrebam cu toti ? Iubirea este ca un vant .. nu se vede se simte .. daca tot se zice ca in viata o sa avem o singura iubire? atunci de ce suferim la fiecare despartire ? greu de spus .. cu timpul ne vom da seama ca toate aceste intrebari sunt doar niste ganduri pe care ni le punem cand suferim .. daca ai suferit cat ai suferit inseama ca cineva a vrut sa mergi mai departe :)




Statusuri iubire nr.4:

Te PLac, Te PlAc aSa CuM EsTI Si FeLu-N cArE tU iMi SpUi cA Ma IuBeStI,Te vAd, Te vAd CuM mA PrIvEsTi AtUnCi CaNd vReI sA-mI sPui cE SiMtI Si cE GaNdEsTi!!!




Statusuri iubire nr.5:

Desi afara e urat

Yo tot pe tn te-am vazut.

Desi afara e-norat

Yo tot pe tn te-am visat.

Desi afara a plouat

Pe tn, yo nu te-am uitat.

Desi e frig sau bate vantul

Yo tot la tn stau cu gandul.

Desi mult a mai viscolit

Yo numai tie ti-am zambit...

:-*:-*:-*:-*:-*:-*




Statusuri iubire nr.6:

NiNgE LinIsTiT IaR FulGi dE NeA IMi aCoPeRa INima ceA FiErbInTE Si tE vOI VedEa Cu ALtI oChiIi Nu Cu cAre tE-aM vAzUt sI Nu tE Voi iuBi Ca lA iNcePUt.....Te IUbEsC incA




Statusuri iubire nr.7:

STATUS DE CRACIUN




Statusuri iubire nr.8:

dak de fiecare data...knd mas gandi la tn as primi kate un leu.........as fii milionara




Statusuri iubire nr.9:

ai love you?je nooooooooo?skiuzmi!!!!!!!!!!!!!!!!((:

hahaha




Statusuri iubire nr.10:

Am fost in park...te-am intalnim`si ij inima am simtit cu un val ma loat..si ma copt pe obraz..ejti dulce ..senzual ...si pe `buze ai un dar `te iubesk te iubesk:))




Statusuri iubire nr.11:

--te iubesc dar dece trb sa sufar de ce avem noi obstacole dc nu putem pur si simplu sa ne iubim

--daca nu am avea obstacole in iubirea noastra ar fi prea pliktisitoarea si probabil ne-am desparti pt ca obstacolele ne intaresc iubirea




Statusuri iubire nr.12:

te iubesc mult de tot Marius...din pacate relatia noastra e imposibila chiar daca noi doi ne iubim....au trecut 3 ani...pe ascuns...dar au fost intradevar clipe frumoasa....mi-ai fost mereu alaturi si mai inteles mereu....si eu la fel am facut...din pacate uh nu vrei sa lupti pentru relatia noastra....oricum nu ma uita ....pwpz...by kitty




Statusuri iubire nr.13:

dragostea e in cer nu pe pamant..:(




Statusuri iubire nr.14:

O fatza de printzessa,un corp indecent,mai pune-ti pofta-n cui..k sunt numai a lui




Statusuri iubire nr.15:

_______Because I love you!_______Te iubesc M:X




Statusuri iubire nr.16:

te iubesc sa nu uiti asta nikiodata chear daca lumea ne vrea raul sa nu ma uiti nikiodata




Statusuri iubire nr.17:

visez..........nu stiu cine sunt vazand asta D-zeu a trimis un anger sami daia 2 palmi ca sa ma trezesc sami arate cine sunt cu adevarat...............angerul meu pazitor "LARISA"




Statusuri iubire nr.18:

as vrea sa fiu un nor ce se transforma-nploaie..si pe trupul tau as vrea sa curg suroaie..as vrea sa fiu o floare ce o iei si o mirosi..as vrea sa fiu o lacrima in ochii tai frumosi....




Statusuri iubire nr.19:

blonda mik_----------Te iubesc dar nu pe tn Cand am timp iti spun pe cine Ghici pe cine? Tot pe tine:):*




Statusuri iubire nr.20:

mie dor de vocea ta

sa-mi spuna TE IUBESC

mie dor de vocea te

sa-mi spuna TE DORESC

mie dor de tine....

TE IUBESC!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu