Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

un baiaat iubea o fata...:)))




Statusuri iubire nr.2:

te iubesc si te ador k pe-un pui de curk chior




Statusuri iubire nr.3:

Daca as amaneta un gram din dragostea mea pentru tine, ti-as

cumpara lumea intreaga si inca ceva … Te iubesc, ingerasul meu!




Statusuri iubire nr.4:

m-am indragostit din nou........... sufletul meu ii fericit cine vrea sa afle pe cine iubesc cu adevarat buzz.......




Statusuri iubire nr.5:

.Te iubesc . Pt k esti langa mine .Pt k "Te ubesc"[:x]




Statusuri iubire nr.6:

fetele trebuies tinute in puf......puf o palma puf un picior :))))




Statusuri iubire nr.7:

Degeaba spui TE IUBESC..daca nu stii sa DOVEDESTI




Statusuri iubire nr.8:

El sentimentul cu bani il intretine...Fiindca pe el nu-l pot iubi cum te-am iubit pe tine....




Statusuri iubire nr.9:

sunt tare:d

:o3:bz




Statusuri iubire nr.10:

dnd daca deranjati va sparg




Statusuri iubire nr.11:

cel mai frumos lucru este knd iubesti si sa fi iubitaa:D:X:X:X:X..off cupidon oarre pe mne dc nu ma nimeresti cu sageata:-?




Statusuri iubire nr.12:

ma cheama cum ma cheama ma numesc cum ma numesc




Statusuri iubire nr.13:

daca as fi un fluture mic m-as ascunde intrun plik iar cand plicl v-a fi rupt as zbura sa te sarut




Statusuri iubire nr.14:

il iubesc de mult da nu ii place de mine...ce fraier




Statusuri iubire nr.15:

`Te iubesk Te voi iubi...Chiar si`atunki cand nu voi mai fii` :X:x:X:*:x




Statusuri iubire nr.16:

Te iubesc in scris,

Te iubesc in vis,

Te iubesc mereu,

PE CUVANTUL MEU!!!:X:X:X




Statusuri iubire nr.17:

I love you

I kiss you

I like you

I fuck you




Statusuri iubire nr.18:

denisa




Statusuri iubire nr.19:

I lOvE YoU II MAI PUTIN DE ZIS DECAT TE YUBESC:))




Statusuri iubire nr.20:

valantays day



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu