Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

...:X:X:...un singur lucru as vrea sa-ti spun:TE IUBESC!!!...:X:X:...




Statusuri iubire nr.2:

Accepta`ma fara nici 1 regret..Promit ca o sa fiu singuru` tau defect.




Statusuri iubire nr.3:

eu il iubesc,

el nu-si da seama

cand ii vorbesc ,

astept ,sa-mi spuna

si el TE IUBESC!




Statusuri iubire nr.4:

te ub la nebunie ca pe-o coada de scrumbie; coada o mananc iar pe tn te arunc.




Statusuri iubire nr.5:

a ne iubi nu inseamna doar a ne privi unul pe altul,ci mai degraba,a privi impreuna in aceeasi directie




Statusuri iubire nr.6:

nu mai stiu ce sa cred, e o obsesie nebuna, te iubesc cu adevarat sau te urasc stii ca nu te suportam apoi asa intamplator am inceptut sa vorbim mai multe; tu imi spuneai despre tine eu despre mine si cand ochii nostri s-au intilnit pentru prima data s-a intimplat ceva in interiorul meu dar si in al tau pentru cateva secunde ne-am blocat si apoi am inceput sa zimbim unul altuia fara teama




Statusuri iubire nr.7:

Ti-as darui inima toata,

Dac-as stii ca ti-e iubirea''asigurata''

Macar pentr-un veac si jumatate,

Daca pentru-o vesnicie nu se poate .




Statusuri iubire nr.8:

te iubesc moolt iubire ..... hai ... hai sa ... hai sa ne .... hai sa ne f .... hai sa ne fu ..... hai sa ne furam timp pt o cafea ::D:D:D:D t\'ube iobile:X:X:X:X




Statusuri iubire nr.9:

CÂND INIMA ÎȚI CERE ( , )..........NU PUNE ( . )




Statusuri iubire nr.10:

2 buze la patrat se numeste sarutat




Statusuri iubire nr.11:

de iubire




Statusuri iubire nr.12:

Plangand, te-aı nascut pe acest pamant,iar cei ce te asteptau te asteptau razand.Incearca ca atunci cand te vei stıge...sa-i parasesti razand pe cei ce te vor plange.......




Statusuri iubire nr.13:

esti cam indragostit ma pula




Statusuri iubire nr.14:

veata e pustie fara tine




Statusuri iubire nr.15:

cmf?




Statusuri iubire nr.16:

poate nu sti k te iubesc .... dar nuti pot spune k tin prea mult la tn si nu vreau sa fiu refuzat




Statusuri iubire nr.17:

Te iubesc fa....date-n pzd matii!!!




Statusuri iubire nr.18:

dragoste mare ca*****in oki




Statusuri iubire nr.19:

cand iubesti nici nu iti dai seama ce prost iubesti..:))




Statusuri iubire nr.20:

pup toate fetele frumoase



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu