Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

dragostea e sentimentu care vine in galop shi dispare in varfu piciorelir....By DiDy..:-*




Statusuri iubire nr.2:

Hai sa fugim sa evadam....hai na ne ascundem....hai sa mintim ca e perfect....hai sa fim un suflet...nu un obiect!




Statusuri iubire nr.3:

de veselie




Statusuri iubire nr.4:

e super sa iubeti dar baieti nusi dau seama sau nu vor sa recunoasca dar pana la urma iti frang inima




Statusuri iubire nr.5:

as vrea sati spun ca te iub dar nu stiu cum sa fac de cate ori te intalnesc eu te privesc si tac




Statusuri iubire nr.6:

te yubesc :X




Statusuri iubire nr.7:

iubeste baiatul care




Statusuri iubire nr.8:

Suflet De Copil. Lacrimi De Adult. Şi O Esenţa Tare. Asta E Fetiţa Care Te'a Ridicat În Picioare




Statusuri iubire nr.9:

TE IUBESC PANAM SA MOR INGERUL MEU PAZITOR SI KAND MOARTEA MA VA LUA VEI VEGHIA ASUPRA MEA




Statusuri iubire nr.10:

Cel care te face sa plangi nuti merita lacrimile

Iar cel care le merita nu te va face niciodata sa plangi




Statusuri iubire nr.11:

Te-am vazut, Te-am placut, esti al MEU...:X:X




Statusuri iubire nr.12:

grea e viata unui peste cand se zbate pe uscat ,dar mai grea e a unei fete cand iubeste un baiat




Statusuri iubire nr.13:

urare de craciun




Statusuri iubire nr.14:

adOr ochii tai profunzi si albastri ...te iubesc pe tn pt ceea ce esti:X




Statusuri iubire nr.15:

Nu IuBi CaNd EsTi ElEvA

Ca Nu FaCi NiMiC iN tEzA

StAi Cu CaPu Pe PeReti

Si Cu GaNdU lA bAiEtI....




Statusuri iubire nr.16:

Te Iubesc si Te Ador ca pe un pui de CurCa Chior:X:X




Statusuri iubire nr.17:

Mos Craciun va aduce voua de sub puta doua oua Mosule nu mai venea ca ma cac in gura ta :D:D

La mamaia de pe casa sta un Mos cu pula scoasa stai mamaie nu fugi ca de pula noi muri:D:D




Statusuri iubire nr.18:

AlE(de la parter) iUbEsTe MuLt VlAd;x...da el isi bate joc:(=((




Statusuri iubire nr.19:

sufera cel ce iubeste,cel iubit isi bate joc.




Statusuri iubire nr.20:

eu sunt indragostita si deaea sunt frumoase



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu