Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Daca m-ar intreba Dumnezeu care sunt cele trei dorinte ale mele i-as raspunde ca nu vreau trei,ci doar una: "sa te am pe tine alaturi"...




Statusuri iubire nr.2:

daca dragostea te va parasi sa nu te duci sa o cauti, caci se va intoarce din nou la tine




Statusuri iubire nr.3:

te iub3sc , te ador, esti ingerul meu pazitor




Statusuri iubire nr.4:

Parfumul tau pe bluza mea,si stilul meu in mintea ta...vei cauta privirea mea in fiecare EA!!!!!!! Eu te voi iubi si voi astepta :*




Statusuri iubire nr.5:

cand iubesti,...ai motive sa traiesti;

traiesti ca sa iubesti mai mult!




Statusuri iubire nr.6:

~~~~~~:X:X:X O femeie in viata ta e ca focul, nu uita, chiar de sufera si plange, vointa femeii invinge~~~:X:X:X




Statusuri iubire nr.7:

daca tu o alegi pe ea in locul meu nu-i nici o problema...atata timp cat stiu ca tu esti fericit desi imi este greu dar voi accepta asta numai pentru ca TE IUBESC si nimeni nu va putea schimba asta

Te iubesc Ady




Statusuri iubire nr.8:

AM PIERDUT IUBIREA TA DAR ORICUM, NU AVEAM CE SA FAC CU EA, A FOST BN, A FOST RAU, AI RAMAS IN SUFLETELUL MEU:*:*:x




Statusuri iubire nr.9:

Cum este fata ce-o iubesc

N-am curaj,nu indraznesc

Sa cred ca poate exista

O alta la fel ca ea

Asa frumoasa si draguta

Incantatoare si finuta

C-un zambet mai fermecator

Decat al ingerasului ce il ador

Cum este ea va spun cinstit

N-am mai vazut,n-am intalnit

O asa minunata fata

Cum nu-i alta in lumea toata!!:x:x:x:x

TE IUBESC MOLT...!!!




Statusuri iubire nr.10:

Puteam sa ma feresc sa te iubesc,…

Puteam sa-mi las inima doar zgariata,...

Dar am insistat sa o rup in mii de bucati,

Si-acum,....si dac-as vrea sa iert

N-as mai avea cu ce...




Statusuri iubire nr.11:

ma uit spre astre, plutesc cu ele, si parca as vrea sa simt o mangaiere, sub cerul senin, licuricii danseaza, pe pamantul fin, trandafirii se distreaza, zboara cu ele, departe in zari, zboara cu ele, si se vor aprinde vapai...




Statusuri iubire nr.12:

iubeste,iarta e cea mai frumoasa arta!!!




Statusuri iubire nr.13:

te-a ales pe tine ca sa-l faca gelos pe el,..... dar aku nu-s fericita nici eu nici el




Statusuri iubire nr.14:

Te IuBeSc Si Nu Ma CrEzI

ScOaTe-Mi InImA sA vEzI

Ca Pe InImA MeA ScRiE

CaT De DrAg ImI eStI TU MiE .



Te IuBeSc Si Nu-Ti DaI sEaMa

Ca M-aM cErTaT cU mAmA

PeNtRu Ca TiN La TiNe

Si Tu Ma IuBeStI Pe MiNe .




Statusuri iubire nr.15:

se poate uita o persoana cu care ai ras dar nu se poate uita persoana pt care ai plans




Statusuri iubire nr.16:

stau cu cartea'n mana, mama crede ca citesc si cu ochii plini de lacrimi tot la tine ma gandesc,... te besc




Statusuri iubire nr.17:

Sunt vinovat k am intrat pe sensul unic al sufletului tau?

Ar trebui sa-mi para rau?

N-am respectat ” Accesul interzis”,

Dar eu credeam ca nu-i valabil shi pt EU!




Statusuri iubire nr.18:

a iubi e bine dar sa stii pe cine,.... sa nu spui iubit la orice tampit




Statusuri iubire nr.19:

DND.........spal gaina sub aripi!




Statusuri iubire nr.20:

Eu cu drag incep sa scriu

Cateva amintiri pe foaia ta ,

Insa un cuget imi spune

Ca-n curand ma vei uita....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu