Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Cocolino corcodus

Colo-n cui i-un spiridus




Statusuri iubire nr.2:

Iubirea mea nare cuvinte nare sfarsit si acum simt nevoia de ati spune adio , iubirea mea !!!!!!:(




Statusuri iubire nr.3:

AM GASIT UN INAMIK CU NUMELE DE PUPIK




Statusuri iubire nr.4:

De ce se intimpla asa momente, kind pentru ea esti instare de orice, dar ea niki nu te baga-n seama, DE CE????




Statusuri iubire nr.5:

te sarut in vis... te sarut in scris... te sarut in gand... dar pe buza cand? ::*




Statusuri iubire nr.6:

T3 iubezk la nebunie

k tortu' pe farfurie...

te-as mank q linguritza

si ti-as saruta guritza..:X:X:X:X:





by dolshe pe plaql tau--> andreea--> deea:X:X:X:*:*:*:

pop blondu'meu...ciuklata mea shyk




Statusuri iubire nr.7:

te voi iubi mereu




Statusuri iubire nr.8:

>:)>:)>:)>:)>:):|:|X-(X-(:|X-(X-(:|:|:-&:|:|:-&:|:|:|>:):|:|:|X-(X-(X-(X-(X-(X-(X-(:|:-&:|:|:-&:|:|:|>:):|:|:|:|X-(X-(X-(X-(X-(:|:|:-&:|:|:-&:|:|:|>:):|:|:|:|:|X-(X-(X-(:|:|:|:-&:|:|:-&:|>:)>:)>:)>:)>:):|:|:|:|X-(:|:|:|:|:|:-&:-&:|:|




Statusuri iubire nr.9:

am plans, am suferit,am pierdut atatea totul pentru o cauza nobila: IUBIREA dintre noi doi! :x




Statusuri iubire nr.10:

Dragostea e o sageata care face rani de foc ..... Sufera cel ce iubeste cel iubith isi bate joc :(( ;(




Statusuri iubire nr.11:

daca iubesti pe cineva cu adrevarat aratai asta cum sti mai bine nu iti bate joc de persoana care te iubeste si tu sti asta :(iubitiva!!!




Statusuri iubire nr.12:

daca ai fost parasit`h/parasith`a de iubit/iubita .....da-l uitari..gandestet la viitor nu te mai gandi la ceea ce a fost.. nu trebuie ...sa plangi pentru cine nu merita...iar daca ar fi meritat nu te-ar fi fact`h sa plangi...viatza merge inainte cu sau fara prea moolthe cuvinte...:D:P:X:X:*:*:);)




Statusuri iubire nr.13:

dragostea face rani grave asa k nu te lasa invins de pasiune




Statusuri iubire nr.14:

ma iubesq




Statusuri iubire nr.15:

capra cu 3 iezi




Statusuri iubire nr.16:

O lacrima de a mea am ascuns in Ocean cand cineva o va gasi eu nu te voi mai iubi.




Statusuri iubire nr.17:

mistoo :((>((:((




Statusuri iubire nr.18:

eu te :x tu ma :x daca si tu ma :x hai sa ne :* cu :P




Statusuri iubire nr.19:

I love you,very very much!




Statusuri iubire nr.20:

ye iubesc iesti viata mea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu