Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

d knd is mic ma uit la u si imi incipui k u erai sperietoarea din grajd




Statusuri la misto nr.2:

nu intra in lumea drogurilor............... ,oricum suntem destui




Statusuri la misto nr.3:

f**k everybody let\'s get high...the sun will shine




Statusuri la misto nr.4:

In locul tau refuzam sa ma nasc!!




Statusuri la misto nr.5:

iti INTERZIC sa imi mai pupi picioarele !!




Statusuri la misto nr.6:

Nu toti barbatii sunt nebuni. Unii raman burlaci.




Statusuri la misto nr.7:

don`t let tomorow what u can f*** today :););)>:)! and live your life!




Statusuri la misto nr.8:

Culmea prostiei:

Sa faci pe prostul si sa ramai asa:))))))))) =))))))))




Statusuri la misto nr.9:

if you want to be more sexy,...drink a pepsi!!




Statusuri la misto nr.10:

ESTI O CRIMINALA,

AI MULTA VRAJEALA,...

UCIZI INIMI LA COMANDA,

SHI EO TE CREDEAM O TOANTA!




Statusuri la misto nr.11:

Te iubesc atat de mult incat pt. tine m-as arunca si in spatele trenului , dar m-as ridica repede sa nu vina altul :))




Statusuri la misto nr.12:

M-ai zapacit complet; ma scol dimineata cu o EA langa mine.....shi cand ies din casa, am alaturi O ALTA???

.....mdaaaaa, fardurile,....placa,....tocurile sunt de vina!




Statusuri la misto nr.13:

De ce burlacii stiu mai multe despre femei decat barbatii casatoriti?

Pt k altfel,... ar fi si ei casatoriti…




Statusuri la misto nr.14:

am un

sambure de draq

te uiti in ochii mei

si pe lok eu te vrajesk




Statusuri la misto nr.15:

-=_OoO ][ aI sZzza MMoRy BwAI MaTZzah AsculTanDu``lL pAa \"GuTZzAh\" ][ OoO_= :)):)):))




Statusuri la misto nr.16:

Iubirea vine.. si trece cat ai clipi din ochi.

Vei iubi mereu,chiar daca cineva ti-a frant inima.

Iubirea nu se opreste niciodata!

Credeti-ma.... am iubit si o sa iubesc din nou....




Statusuri la misto nr.17:

DND,....fotografiez sclipiri de pleoape..




Statusuri la misto nr.18:

ia-ma in gazda la tine...




Statusuri la misto nr.19:

Imi place sa mi se aprecieze efortul,....chiar dak am spart un geam,...sau o posibila casnicie...




Statusuri la misto nr.20:

ma uit



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu